واردات دام های سنگین از اروپا به گلستان

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی گرگان گفت: به منظور افزایش تولیدات دامی ، ۲۰هزار رأس گاو اصلاح‌نژادشده از اروپا وارد استان گلستان می‌شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان، علی‌محمد چوپانی رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی گرگان در نشست استاندار و جمعی از مدیران گلستانی با سفیر اتریش گفت: این گاو‌های اصلاح نژاد شده برای ارتقای صنعت شیر و تولید بیشتر فرآورده‌های لبنی وارد کشور می‌شود.

علی‌محمد چوپانی افزود: همجواری گلستان با کشور‌های آسیای میانه فرصت مناسبی برای سرمایه‌گذاری‌های مشترک بین بازرگانان اتریشی و گلستانی است و طرف اتریشی می‌تواند از مسیر گلستان به کشور‌های آسیای میانه در حاشیه خزر راه پیدا کند.

چوپانی ادامه داد: تولید سالانه ۲۰۰ هزار تن گوشت مرغ، تولید گیاهان دارویی و صنایع دستی نیز از ظرفیت‌های خوب گلستان است که می‌توان از این ظرفیت‌ها برای تسهیل و تسریع در روابط تجاری بین دو کشور استفاده کرد.

شتفان فرانش جوزف شولز سفیر اتریش در ایران امروز برای بررسی ظرفیت‌های همکاری مشترک در زمینه سرمایه گذاری به گلستان سفر کرد. دیدار با استاندار گلستان و فعالان اقتصادی و بازدید از یک واحد تولیدی از برنامه‌های سفر سفیر اتریش در سفر به گلستان بود.

انتهای پیام / فا


ارتقای صنعت فرآورده‌های لبنی گلستان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.