نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی:

جمهوری اسلامی میلیون ها جوان مانند شهید حججی را تربیت کرده است

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی گفت: تفکر انقلابی مهمترین لازمه مقاومت در منطقه است .

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ حمیدرضا حاج بابایی در مراسم اختتامیه سومین جشنواره دین و رسانه گفت: سرنگون کردن  پهباد آمریکایی و توقف کشتی روباه پیر انگلیس و خوار و ذلیل کردن آن‌ها پیش چشم همه مردم و رسانه‌های دنیا  دستاورد تفکر انقلابی است .

او  تفکر لیبرالی را نقطه مقابل تفکر انقلابی دانست و افزود: فردی با تفکر انقلابی خود را بدهکار انقلاب و مردم می داند در حالیکه تفکر لیبرالی به فکر منافع شخصی و گروهی و سودجویی است .

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی افزود:وجود اختلاس ها و فسادها در بخشی از مدیران و دستگاه ها پیامد تفکر لیبرالی این افراد است .

حاجی بابایی ادامه داد : حرکت انقلابی گری جوانان ما مانند شهدای مدافع حرم و زدن پهباد پیشرفته و گرفتن ناو انگلیسی پیش چشم قدرت‌های نظامی در خلیج فارس ،  حتی ضد انقلاب خارج نشین را  هم خوشحال کرد.

او گفت: دیپلماسی گفتگو در ادبیات آمریکا معنایی ندارد و تحریم وزیر امور خارجه کشور ما نمونه آن بود و با مقاومت و تفکر انقلابی گری باید مقابل آن بایستیم.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی گفت: رسانه‌های ما بسیار قدرتمند  هستند و به جای ایجاد اختلاف در جامعه همه باید با هماهنگی  با آگاهی رسانی و اطلاع رسانی به موقع و مناسب برنامه های  بیش از ۲۵۰ رسانه فارسی زبان معاند اسلام و انقلاب اسلامی را خنثی کنند .

انتهای پیام/س

تفکر انقلابی لازمه ترویج فرهنگ مقاومت در منطقه است 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار