رئیس کلانتری ۱۵۲ خانی آباد خبر داد؛

خریداری تجهیزات ایمنی با چک‌های سرقتی

سرهنگ هاشمی گفت: ۴ سارقی که برای به دست آوردن چک و خرید تجهیزات ایمنی با آن‌ها از منازل شهروندان تهرانی سرقت می‌کردند، دستگیر شدند.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ محمد حسین هاشمی رئیس کلانتری ۱۵۲ خانی آباد اظهار داشت: چندی پیش یکی از شهروندان در این محدوده به پلیس مراجعه و عنوان داشت منزلش سرقت شده است؛ علاوه بر این او مدعی بود چک‌هایش که توسط سارقان در سرقت از منزلش دزدیده، در بازار تهران خرج شده و این اقدام سارقان قبل از این بود که مالباخته بتواند چک‌هایش را مسدود کند.

او ادامه داد: تحقیقات فنی و پلیسی پیچیده‌ای آغاز شد تا اینکه مشخص شد سارقان با استفاده از چک‌های سرقتی تجهیزات ایمنی خریداری کرده اند.

رئیس کلانتری ۱۵۲ خانی آباد افزود: با انجام بررسی‌های فنی و پلیسی مشخص شد، این باند چهار نفره لوازم و خودرو‌ها را به سرقت برده‌اند و انگیزه اصلی آن‌ها نیز در واقع خرج کردن چک‌های سرقتی در بازار برای خرید لوازم و تجهیزات ایمنی مانند ماسک، دستکش، کپسول اطفا حریق و ... است.

این مقام انتظامی عنوان داشت: در آخر مشخص شد متهمان لوازم خریداری شده را به شهرستان‌های دیگر برده و در آنجا به فروش می‌رساندند که با توجه به حساسیت موضوع، متهمان قبل از آخرین اقدام خود دستگیر و به کلانتری دلالت داده شدند؛ بنابراین گزارش، در این خصوص پرونده‌ای تشکیل و متهمان که چهار جوان بودند برای سیر مراحل قانونی پرونده به مقام محترم قضائی معرفی شدند.

انتهای پیام/

برچسب ها: اخبار جنایی ، حوادث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار