مرگ مادر و دختر بر اثر مصرف قرص برنج/کشف ۸ کیلو و ۵۰۰ گرم هروئین/کشف ۱۷ تن گندم قاچاق در بوانات

مهم‌ترین حوادث امروز ۱۲ مرداد ماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، مهم‌ترین حوادث امروز شنبه ۱۲ مردادماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

مرگ مادر و دختر بر اثر مصرف قرص برنج/اختلاف خانوادگی علت اصلی مرگ بود

فرمانده انتظامی نی ریز گفت: زن جوان به همراه دختر ۱۱ ساله به دلیل اختلاف خانوادگی، با خوردن قرص برنج اقدام به خودکشی کردند.

سرهنگ سید خالد یوسفی بیان کرد: روز گذشته در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر یک فقره خودکشی در خیابان "خوارزمی" این شهرستان، بلافاصله ماموران به همراه دیگر نیرو‌های امدادی به محل مورد نظر اعزام شدند.

سرهنگ یوسفی بیان کرد: ماموران در بررسی‌های اولیه مشاهده کردند که زن جوان و دختر ۱۱ ساله اش به دلیل اختلاف خانوادگی با خوردن قرص برنج اقدام به خودکشی کرده اند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه جسد متوفیان برای بررسی بیشتر به پزشک قانونی انتقال داده شدند، تصریح کرد: شهروندان می‌توانند برای رفع مشکلات خانوادگی خود به مراکز مشاوره رجوع کنند تا شاهد این چنین حوادث دلخراش نباشیم.

کشف ۸ کیلو و ۵۰۰ گرم هروئین

رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان از کشف ۸ کیلو و ۵۰۰ گرم هروئین در بازرسی از یک خودرو پراید خبر داد.

سرهنگ عبدالله خسروانی افزود: در راستای اجرای طرح کنترل محور‌هایی مواصلاتی استان مامورین پلیس مبارزه با مواد مخدر استان به یک خودرو پراید مشکوک که در بازرسی از آن هروئین که به صورت ماهرانه در خودرو جاسازی شده بود کشف کردند و در این رابطه یک نفر متهم دستگیر و تحویل مراجع قضایی شد.

کشف ۱۷ تن گندم قاچاق در بوانات

فرمانده انتظامی بوانات از کشف ۱۷ هزار و ۹۲۵ کیلوگرم گندم قاچاق به ارزش ۳۰۰ میلیون ریال در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ سید ابوالفضل مسعودی اظهار داشت: ماموران انتظامی پاسگاه "توجردی" این شهرستان، حین گشت زنی در محور‌های مواصلاتی به یک کامیون مشکوک و آن را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

وی با بیان اینکه ماموران در بازرسی از این کامیون، میزان ۱۷ هزار و ۹۲۵ کیلوگرم گندم قاچاق و فاقد مجوز کشف کردند، عنوان داشت: در این خصوص یک نفر دستگیر و برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد.

سرهنگ مسعودی با بیان اینکه برابر نظر کارشناسان ارزش اموال مکشوفه، ۳۰۰ میلیون ریال براورد شده است، افزود: پلیس به منظور حمایت از تولید داخلی، شبانه روز پای کار است و با پدیده شوم قاچاق برابر قانون برخورد خواهد کرد.

پراید حامل هروئین در خرمبید زمین گیر شد

فرمانده انتظامی خرمبید از توقیف سواری پراید و دستگیری یک قاچاقچی و کشف ۶ کیلو و ۹۵۰ گرم هروئین خبر داد.

سرهنگ حمید جوکار بیان کرد: در راستای مبارزه بی امان با قاچاقچیان مواد مخدر، ماموران انتظامی ایست و بازرسی شهید "جنتی فر" این شهرستان با انجام یک سری کار‌های فنی و پلیسی از حمل و جا‌به‌جایی مقداری مواد مخدر توسط یک سواری پراید مطلع و موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: در همین رابطه مأموران به محور‌های مواصلاتی اعزام و ضمن برپایی ایست و بازرسی، یک سواری پراید حامل مواد مخدر را شناسایی و پس از طی مسافتی تعقیب و گریز آن را متوقف کردند.

فرمانده انتظامی خرمبید بیان کرد: در بازرسی از آن خودرو، ۶ کیلو و ۹۵۰ گرم هروئین که به طرز ماهرانه‌ای در درب‌ها جاسازی شده بود کشف و یک نفر قاچاقچی دستگیر شد.

سرهنگ جوکار با اشاره به اینکه متهم دستگیر شده برای سیر مراحل قانونی به همراه مواد مکشوفه تحویل مراجع قضائی شد، تأکید کرد: مبارزه بی‌امان با قاچاقچیان به صورت ویژه در دستور کار مأموران این فرماندهی قرار دارد.

کشف میلیاردی احشام قاچاق در رستم

فرمانده انتظامی رستم از کشف ۱۱۲ رأس گوسفند قاچاق به ارزش یک میلیارد و ۱۵۰ میلیون ریال در بازرسی از یک کامیون خبر داد.

سرهنگ سلطانعلی عزیزی گفت: روز گذشته مأموران انتظامی پاسگاه "دهنو" این شهرستان، هنگام کنترل محور‌های عبوری به یک کامیون حامل احشام مشکوک شدند و آن را به لاین بازرسی هدایت کردند.

وی با بیان اینکه مأموران در بازرسی از این خودرو، تعداد ۱۱۲ رأس گوسفند که فاقد مجوز از دامپزشکی بود کشف کردند، تصریح کرد: کارشناسان ارزش ریالی این محموله قاچاق را یک میلیارد و ۱۵۰ میلیون ریال برآورد کردند.

سرهنگ عزیزی با اشاره به اینکه در این خصوص یک نفر دستگیر و برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد، تصریح کرد: با توجه به این که بسیاری از بیماری‌های خطرناک قابل سرایت، در واقع مشترک بین دام و انسان است، جابجایی و نقل و انتقال اینگونه احشام بدون مجوز بهداشتی می‌تواند سلامت شهروندان را به مخاطره بیاندازد.

توقیف لودر قاچاق در لامرد

فرمانده انتظامی استان از توقیف یک کامیون کشنده حامل یک دستگاه لودر قاچاق به ارزش ۸ میلیارد ریال خبر داد.

سردار رهام بخش حبیبی اظهار داشت: ماموران انتظامی شهرستان لامرد، حین کنترل محور‌های مواصلاتی به یک کامیون کشنده حامل یک دستگاه لودر مشکوک و آن را متوقف کردند.

فرمانده انتظامی استان گفت: پس از توقف تریلر و بررسی مدارک مشخص شد که لودر از مبادی غیرقانونی وارد کشور شده است.
سردار حبیبی با بیان اینکه ارزش محموله مکشوفه برابر نظر کارشناسان، ۸ میلیارد ریال برآورد شده است، تصریح کرد: در این خصوص یک نفر دستگیر و به همراه خودرو و محموله برای سیر مراحل قانونی در اختیار اداره مبارزه با قاچاق پلیس آگاهی قرار گرفت.

جوان ۲۵ ساله در سد هایقر غرق شد

فرمانده انتظامی فیروزآباد از غرق شدن جوان ۲۵ ساله در سد هایقر این شهرستان خبر داد.

سرهنگ مهدی جوکار گفت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر غرق شدن فردی در سد "حایقر" این شهرستان، بلافاصله ماموران انتظامی برای بررسی موضوع به محل حادثه اعزام شدند.

این مقام انتظامی افزود: با حضور ماموران و تیم‌های امدادی در محل، مشخص شد جوان ۲۵ ساله که برای شنا به سد مراجعه کرده به دلیل عمق زیاد و آشنا نبودن به فنون شنا غرق شده است.

سرهنگ جوکار بیان داشت: با هماهنگی مقام قضائی جسد فرد غرق شده پس از خارج شدن از آب برای تعیین علت تامه فوت به پزشکی قانونی منتقل شد.

فرمانده انتظامی شهرستان فیروزآباد از مردم به ویژه جوانان و نوجوانان خواست تا از شنا کردن در رودخانه‌ها و سد‌هایی که عمق نامعلومی دارند خودداری کنند.

انتهای پیام/م 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار