افتتاح یازده بیمارستان در کشور

معاون وزیر راه و شهرسازی از افتتاح یازده بیمارستان در کشور تا پایان امسال خبر داد.

به گزارش    گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،محمد جعفر علیزاده معاون وزیر راه و شهرسازی در حاشیه افتتاح بیمارستان قدس پاوه در جمع خبرنگاران گفت : علاوه بر بیمارستان قدس پاوه که امروز شاهد بهره برداری از آن هستیم، سه بیمارستان دیگر آماده افتتاح بوده و ساخت هفت پروژه بیمارستانی دیگر در مراحل انتهایی قرار دارد که همگی امسال به بهره برداری می‌رسند.

وی گفت : ساخت این بیمارستان‌ها با وجود تنگنا‌های شدید مالی ناشی از تحریم صورت گرفته و اجازه ندادیم خللی در ساخت پروژه‌ها ایجاد شود.

مدیرعامل سازمان مجری ساختمان‌های اداری کشور در خصوص شروع پروژه‌های بیمارستانی جدید در کشور گفت: فعلا تمرکز بر تکمیل پروژه‌ها در دست ساخت است.

معاون وزیر راه و شهرسازی در ادامه با اشاره به صرف اعتبار ۴۵ میلیارد تومانی برای ساخت بیمارستان پاوه گفت: مشکلات توپوگرافی قدری روند ساخت این پروژه را کند کرد.

علیزاده اشاره‌ای هم به پروژه در حال ساخت بیمارستان ۵۴۰ تختخوابی کرمانشاه داشت و افزود: با اتمام ساخت بیمارستان پاوه، تمرکز ما بر ساخت بیمارستان ۵۴۰ تختخوابی کرمانشاه خواهد بود.

وی با اشاره به جهش اعتبارات این پروژه در سال جاری گفت: امسال بیش از ۶۲ میلیارد تومان اعتبار برای ساخت این پروژه اختصاص داده شده است.

معاون وزیر راه اعتبار ساخت اسکلت بیمارستان را ۹۰ میلیارد تومان اعلام کرد و افزود: امیدواریم با اعتبارات امسال، این پروژه پیشرفت مطلوبی پیدا کند.

علیزاده خاطرنشان کرد: در صورت تامین اعتبار مناسب این پروژه قاعدتا سه ساله به بهره برداری می‌رسد.

مسعود شریفی مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمانشاه نیز در جمع خبرنگاران با اشاره به ساخت بیمارستان قدس پاوه در زیربنای ۸۶۰۰ مترمربع، گفت: برای ساخت این پروژه بیش از ۴۵ میلیارد تومان هزینه شده است.

وی افزود: این بیمارستان در پنج طبقه احداث شده و بخش‌های مختلف زنان، اطفال، جراحی و داخلی با توجه به نیاز منطقه در آن لحاظ شده است .

 

 

انتهای پیام/د

سه بیمارستان آماده افتتاح

 

برچسب ها: اخبارسلامت ، بیمه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار