تورنمنت ۳ جانبه روسیه؛

ایران ۸۲ - اردن ۷۰ / اردنی‌ها حریف آسمان خراشان ایران نشدند

تیم ملی بسکتبال کشورمان موفق شد در نخستین دیدارش در تورنمنت ۳ جانیه روسیه از سد اردن بگذرد.

ایران ۸۲ - اردن ۷۰ / اردنی‌ها حریف آسمان خراشان نشدندبه گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، تیم ملی بسکتبال کشورمان که این روز‌ها در اردوی آماده سازی به سر می‌برد و برای آماده سازی جهت حضور در جام جهانی ۲۰۱۹ چین در روسیه اردو زده است، امروز در نخستین دیدارش در تورنمنت این کشور به مصاف اردن رفت و موفق شد این تیم را شکست دهد.  

شاگردان مهران شاهین طبع موفق شدند در این دیدار با نتیجه ۸۲ - ۷۰ به پیروزی برسند، آن‌ها پیش از این و در تورنمنت پرتغال هم توانسته بودند تیم‌های اسلوواکی، دانمارک و پرتغال را شکست دهند.

تیم ملی بسکتبال اردن در این دیدار با ترکیب دارکواویس تاکر، ابراهیم فادی، حسین محمد، موسی العاوادی و احمد الدویری مقابل تیم ملی ایران با ترکیب بهنام یخچالی، محمد جمشیدی، صمد نیکخواه بهرامی، محمد حسن زاده و حامد حدادی قرار گرفت. در دیدار امروز تمام نفرات حاضر در ترکیب تیم ملی بسکتبال ایران به میدان رفتند.  

 احمد عبید، زین نجداوی و احمد الهمارشه  از جمله بازیکنان اردنی بودند که مقابل تیم ملی ایران به میدان رفتند. آسمان خراشان ایران در ادامه اردوی تدارکاتی خود در روسیه روز یکشنبه به مصاف تیم ملی این کشور خواهد رفت.


بیشتر بخوانید: 

مصاف شاگردان شاهین طبع با روسیه و اردن در سرزمین تزار‌ها

تیم ملی بسکتبال ایران ۹۹ - دانمارک ۹۴ / کامبک شاگردان شاهین طبع و دومین پیروزی آسمان خراش‌ها در پرتغال

آخرین زمان اعلام آمادگی تیم‌های لیگ برتری بسکتبال مشخص شد

لیست تیم ملی بسکتبال برای حضور در اردوهای برون مرزی مشخص شد

پیروزی تیم ملی بسکتبال ایران مقابل اسلواک


انتهای پیام/ 

پیروزی تیم ملی بسکتبال ایران مقابل اردن 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.