هدف فدراسیون ورزشهای همگانی

ترویج و حمایت از ورزش های همگانی

فدراسیون ورزش‌های همگانی، به دنبال شناسایی و حمایت رشته‌های ورزشی جذاب و مورد علاقه مردم، با بازاریابی اجتماعی است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بیرجند ؛ دهقان دبیر فدراسیون ورزش‌های همگانی کشور در حاشیه مجمع انتخاب رئیس هیأت ورزش‌های همگانی خراسان جنوبی در بیرجند گفت: فدراسیون در تلاش است از طریق صدا و سیما و کانال‌های فضای مجازی، با آگاهی بخشی به جامعه، ورزش‌های همگانی را ترویج دهد تا نشاط و شادابی را به خانواده‌ها ببرد و از طریق بازاریابی اجتماعی، کانون جمعیتی و همچنین رشته‌های جذاب و مورد علاقه مردم را شناسایی و از آن حمایت کند.

او افزود: مردم خود بهترین راهنمای فدراسیون ورزش‌های همگانی در شناسایی رشته‌های جذاب ورزشی اند و تلاش ما نیز این است بیشتر رشته‌هایی را ترویج و حمایت کنیم که مورد پسند مردم است.

دهقان گفت: فدراسیون ورزش‌های همگانی در تلاش است در ۴ حوزه مردم فعال، سیستم فعال، جامعه فعال و خود فدراسیون اصلاحاتی را برای سوق دادن هر چه بیشتر مردم به ورزش‌های همگانی و افزایش نشاط و شادابی در جامعه انجام دهد که در همین خصوص ۴ سازمان تشکیل شده است.

دبیر فدراسیون ورزش‌های همگانی کشور افزود: این ۴ سازمان شامل سازمان ورزش‌های تفریحی و رقابتی، سازمان آمادگی جسمانی و روش‌های تمرینی، سازمان سواد حرکتی و سازمان توسعه فعالیت‌های بدنی است که برنامه‌های این سازمان‌ها در قالب بسته‌های ۱۰۰ روزه طراحی شده و در حال اجراست.
انتهای پیام/ک

شناسایی و حمایت رشته‌های ورزشی جذاب با بازاریابی اجتماعی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.