هاشمی در جمع خبرنگاران مطرح کرد؛

پیشنهاد شهرداری برای خارج کردن پادگان ۰۶ از تهران/ طرح تفضیلی منطقه ۲۲ به صحن شورا می‌آید

هاشمی با اشاره به اتمام طرح تفضیلی منطقه ۲۲ در شهرداری گفت: این موضوع برای تصویب به صحن شورا می‌آید.

کاظمی/پیشنهاد شهرداری برای خارج کردن پادگان 06 از تهران/ طرح تفضیلی منطقه 22 به صحن شورا می‌آیدبه گزارش خبرنگار حوزه حقوقی- قضایی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، محسن هاشمی رفسنجانی رئیس شورای شهر تهران پیش از آغاز صد و پنجاه و نهمین جلسه شورای شهر تهران در جمع خبرنگاران حضور یافت و با اشاره به جلسه هم‌اندیشی اعضای شورای شهر با شهردار تهران که صبح امروز برگزار شد، گفت: در این جلسه دو موضوع در دستور قرار گرفت که به برخی از آن‌ها رسیدگی شد.

رئیس شورای شهر تهران با بیان اینکه در این جلسه به بحث انتصابات و ساختار شهرداری پرداخته شد، اظهار کرد: بر این اساس شهرداری باید طبق مصوبه لایحه ساختار جدید را به شورا بدهد که، چون تا کنون انجام نشده به شهردار تذکر داده شد.

وی تصریح کرد: در ادامه به موضوع طرح تفضیلی منطقه ۲۲ پرداخته شده که شهردار در این خصوص گفت این موضوع در شهرداری به پایان رسیده و چون اعضای کمیسیون شهرسازی در جلسات بررسی طرح حضور داشتند مقرر شد تا این موضوع در صحن شورا هم مطرح شد، چون برخی اعضا تاکید کردند که طبق بند ۸۰ قانون شهرداری‌ها این طرح باید در شورا به تصویب برسد.

هاشمی خاطر نشان کرد: بحث دیگری که مطرح شد در مورد خروج پادگان‌ها از شهر تهران بود که در این خصوص موضوع خروج پادگان ۰۶ که بین پاسداران و صیاد قرار گرفته مطرح شد و اعضا هم از آن استقبال کردند.

او تصریح کرد: این طرح را می‌توانیم با حفظ درختان پادگان‌ها اجرایی کنیم و با مجوز ۷۰ درصد ساخت و ۳۰ درصد فضای سبز به آن اجازه اجرا دهیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۶ ۱۳ مرداد ۱۳۹۸
چرامحل شورای شهر و ...را بیرون از شهر نمی برند.
اعصای شورا به جای این که بنشینند تصمیمات واهی و به درد نخور بگیرند بهتر نیست بین مردم باشند و حرفشون را بشنوند.
آخرین اخبار