زبردست: انتظار داریم تیم‌های حاضر سوپر لیگ والیبال بانوان بیشتر شوند

نایب رئیس بانوان فدراسیون والیبال گفت: مسابقات لیگ برتر همانند سال‌های گذشته از پانزدهم آذرماه آغاز می‌شود و انتظار داریم تعداد تیم‌های حاضر در سوپر لیگ افزایش یابد.

"متین زبردست" نایب رئیس بانوان فدراسیون والیبال کشورمان در گفتگو با خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، درباره برنامه‌های پیش روی تیم ملی والیبال بانوان گفت: تیم ملی والیبال بزرگسالان چند روز دیگر به مسابقات قهرمانی آسیا اعزام می‌شود. همچنین برای سال آینده مسابقات رده‌های سنی را در پیش داریم.

نایب رئیس بانوان فدراسیون والیبال گفت: مسابقات لیگ برتر همانند سال‌های گذشته از پانزدهم آذرماه آغاز می‌شود و ما در شهریور زمان نهایی اعلام آمادگی تیم‌ها را مشخص می‌کنیم و انتظار داریم تعداد تیم‌های سوپر لیگ امسال بیشتر شود.

او درباره برنامه‌های موجود برای رده پایه با توجه به اهمیت این بخش در توسعه والیبال عنوان داشت: مسابقات استعداد یابی را از اسفند پارسال آغاز کردیم و افراد مختلف را شناسایی کردیم و برای آن‌ها یک جلسه اردو هم برگزار کردیم. پس از این اردو جلسه‌ای با کادر استعداد یابی و مربیان جلسه‌ای داشتیم و نحوه انتخاب نفرات برای رده سنی نوجوانان بررسی کردیم. حالا هم منتظر پایان مسابقات قهرمانی کشور و آموزش و پرورش هستیم تا نفرات منتخب را انتخاب و برنامه‌های آن‌ها را اجرایی کنیم.

زبردست تصریح کرد: ما تقریبا در تمام روز‌های سال در حال برگزاری مسابقات هستیم. به طور مثال از ابتدا تا انتهای تابستان ۹ دوره مسابقات قهرمانی کشور داریم و پس از آن هم در رده‌های نوجوانان و جوانان مسابقات نیمه متمرکز که به صورت رفت و برگشت است را برگزار می‌کنیم. علاوه بر این‌ها مسابقات لیگ دسته اول و لیگ برتر را هم داریم.


بیشتر بخوانید:

زبردست: تورنمنت کرواسی سطح بالایی داشت/ فرصتی برای اعزام برون مرزی دیگری نداریم

بانوان والیبال ایران قهرمان تورنمنت کرواسی شدند

صعود تیم ملی والیبال بانوان ایران به فینال تورنمنت کرواسی

اردوی آماده‌سازی تیم ملی والیبال بانوان در اسلوونی

زمان اعزام تیم ملی والیبال بانوان به اسلوونی مشخص شد


انتهای پیام/ 

اظهارات نایب رئیس بانوان فدراسیون والیبال درباره لیگ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار