منصوریان: الاتحاد را به خوبی آنالیز کرده‌ایم/ باید از نام ذوب آهن و فوتبال ایران صیانت کنیم

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان گفت: بازی های الاتحاد عربستان را دیده و این تیم را به خوبی آنالیز کرده ایم.

به گزارش  گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از سایت باشگاه ذوب آهن، علیرضا منصوریان سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن ایران در نشست خبری پیش از دیدار با تیم فوتبال الاتحاد عربستان در چارچوب رقابت های لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: بازی های دوستانه خوبی را تاکنون برگزار کرده ایم و آماده دیدار با الاتحاد هستیم.

وی درخصوص حریف عربستانی اظهار داشت: تیم الاتحاد را کاملا زیر نظر داشتیم و بازی‌های دوستانه این تیم در انگلستان را دیده ایم و از این لحاظ آنالیز خوبی داشته ایم. تیم الاتحاد تغییراتی داشتند و بازیکنان خارجی خوبی را جذب کرده اند.

منصوریان ادامه داد: بازیکنان جدیدی را جذب و تغییراتی داشته ایم. افتخار بزرگی است که نماینده مردم ایران هستیم و مهم ترین مصاف‌های فوتبال ایران را ذوب آهن در مردادماه دارد. ما نماینده و پرچمدار ایران در رقابت‌های آسیا هستیم و نهایت تلاش ما و بازیکنان این است که بازی خوبی را مقابل تیم خوب الاتحاد به نمایش بگذاریم و با صعود به مرحله بعد به حمایت‌های مردم عزیر ایران پاسخ مثبت بدهیم.

سرمربی تیم ذوب آهن در پایان تصریح کرد: باید از کیفیت‌های فوتبال ایران و ذوب آهن و همچنین از نام این باشگاه و چیزی که مردم ایران به آن دل بستند صیانت کنیم. مطمئنا انرژی که آن‌ها می‌فرستند به ما انگیزه می دهد ما هم قدردان هستیم و مانند دیدار‌های گذشته برای کسب بهترین نتیجه به زمین مسابقه  می رویم.


بیشتر بخوانید:

اعلام قیمت بلیت‌های دیدار تیم‌های فوتبال الاتحاد - ذوب‌آهن

۴ ستاره خارجی تیم سعودی برای تقابل با نماینده ایران

منصوریان: افتخار می‌کنم یک پرسپولیسی در خیابان با من سلفی بگیرد/ تا زمانی که درگیر فضای مجازی هستیم ورزشگاه‌ها آلوده‌تر می‌شوند/ جدایی از استقلال حالم را بد کرد


انتهای پیام/

اظهارات منصوریان پیش از دیدار با الاتحاد عربستان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار