۱۷۰ میلیارد تومان تسهیلات یارانه دار سهم کشاورزان خراسان جنوبی

معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی جهاد کشاورزی خراسان جنوبی گفت:امسال برای اجرای برنامه تولید و اشتغال در بخش کشاورزی ۱۷۰ میلیارد تومان تسهیلات بانکی یارانه‌دار به استان ابلاغ شد.

 به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند  ، بیجاری، معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی جهاد کشاورزی خراسان جنوبی گفت:امسال برای اجرای برنامه تولید و اشتغال در بخش کشاورزی ۱۷۰ میلیارد تومان تسهیلات بانکی یارانه‌دار به استان ابلاغ شد که تاکنون ۶۵ میلیارد تومان آن در بخش‌های گلخانه، گیاهان دارویی و زعفران به متقاضیان پرداخت می‌شود.


او افزود: تعداد ۳۸۰ طرح کشاورزی در بخش گلخانه برای دریافت تسهیلات تولید و اشتغال در خراسان جنوبی به بانک‌های عامل معرفی شدند.


بیجاری گفت: از این تعداد ۱۱۰ طرح در کارگروه استانی تأیید و برای دریافت ۲۵ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان تسهیلات به بانک‌ها معرفی شدند.


او با بیان اینکه بیشترین تعداد گلخانه در زمینه سبزی و صیفی است، ادامه داد: سقف پرداخت تسهیلات براساس طرح و مساحت گلخانه متفاوت است و محدودیتی برای پرداخت تسهیلات وجود ندارد.


معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی سازمان جهاد کشاورزی خراسان جنوبی با بیان اینکه متقاضیان برای دریافت تسهیلات در سامانه سیتا (سامانه یکپارچه تسهیلات وزارت جهاد کشاورزی) ثبت نام کنند، گفت: در حال حاضر تنها در رسته گلخانه‌ها می‌توان ثبت نام کرد و تا زمان ابلاغ بخش دیگری از اعتبار، امکان ثبت‌نام برای سایر رسته‌ها در سامانه نیز فراهم می‌شود.


افزود: امسال برای اجرای برنامه تولید و اشتغال در بخش کشاورزی ۱۷۰ میلیارد تومان تسهیلات بانکی یارانه‌دار به استان ابلاغ شد که تاکنون ۶۵ میلیارد تومان آن در بخش‌های گلخانه، گیاهان دارویی و زعفران به متقاضیان پرداخت می‌شود.


او افزود: از این رقم ۳ میلیارد تومان هم برای بازسازی و نوساازی واحد‌های تولیدی بخش کشاورزی به استان ابلاغ شد.

انتهای پیام/ب

اعطای تسهیلات به بخش کشاورزی خراسان جنوبی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.