افزایش مبلمان شهری در اطراف حرم مطهر رضوی

شهردار منطقه ثامن مشهد گفت: به منظور افزایش رفاه حال شهروندان منطقه ثامن و زائران بارگاه منور رضوی ۵٠ عدد نیمکت جدید به مبلمان شهری موجود در پیاده رو‌های منتهی به حرم افزوده شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، سید مصطفی نعمتی شهردارمنطقه ثامن گفت: باتوجه به اهمیت و ضرورت افزایش سطح کمی و کیفی رفاهیات شهری وارائه خدمات مطلوب و درخور شأن به زائران و مجاوران بارگاه منور رضوی در محدوده پیرامونی حرم مطهر، نصب سری جدید مبلمان شهری در بوستان‌ها و معابر منطقه در دستور کار معاونت خدمات شهری. شهرداری منطقه ثامن قرار گرفته است.
 
او ادامه داد: به همین منظور نسبت به تامین یکصد عدد نیمکت جدید جهت نصب در بوستان ها، ره باغ‌ها و پیاده راه‌های اطراف حرم اقدام شده و در مرحله اول از ابتدای مرداد ماه تا کنون ۵٠ عدد نیمکت جدید در این فضا‌ها نصب شده، که تعداد فعلی مبلمان شهری موجود در پارک‌ها و معابر عمومی منطقه به ۴٣٠عدد افزایش یافته است و در مرحله دوم نیز ۵٠ عدد نیمکت دیگر نصب خواهد شد.

شهردار منطقه ثامن گفت: در طراحی مبلمان شهری منطقه ثامن سعی شده از طراحی‌های زیبا و مناسب با استفاده از ترکیب چوب و فلز با رنگ آمیزی زیبا استفاده شود، تاعلاوه بر افزایش رفاه حال شهروندان، فضای دیداری و سیمای شهر در اطراف حرم مطهر را زیباتر نماید.

انتهای پیام//ج. ر

تامین یکصد عدد مبلمان شهری در اطراف حرم رضوی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار