سازمان هواشناسی اعلام کرد؛

رگبار پراکنده همراه با رعد و برق در ۸ استان کشور/آسمان پایتخت با وزش باد روبرو می‌شود

براساس نقشه‌های هواشناسی، امروز برای ۸ استان کشور رگبار پراکنده باران گاهی رعد و برق و وزش باد شدید موقت پیش بینی می‌شود.

رگبار پراکنده همراه با رعد و برق در ۸ استان کشور/آسمان پایتخت با وزش باد روبرو می‌شودبه گزارش خبرنگار راه و شهرسازی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، براساس تحلیل آخرین نقشه‌های هواشناسی، امروز در استان‌های ساحلی خزر و استان اردبیل بارش باران، گاهی وزش باد و در ساعات بعدازظهر و اوایل شب در برخی نقاط خراسان شمالی، شمال آذربایجان شرقی و غربی و ارتفاعات البرز در استان‌های زنجان، قزوین، البرز، تهران و سمنان رگبار پراکنده باران گاهی رعد و برق و وزش باد شدید موقت پیش بینی می‌شود. شدت بارش در این روز در گیلان و مازندران است.

طی روز‌های سه شنبه و چهارشنبه، کاهش دما در نوار شمالی و شرقی کشور بین ۴ تا ۷ درجه پیش بینی می‌شود. بارش در استان‌های ساحلی خزر و اردبیل به تناوب تا روز شنبه به صورت پراکنده ادامه خواهد داشت، ضمن اینکه در روز چهارشنبه در ساعات بعدازظهر در برخی نقاط خراسان شمالی، کردستان و همدان و در روز شنبه در ساعات بعدازظهر در شمال آذربایجان شرقی و غربی رگبار پراکنده باران گاهی رعد و برق و وزش باد شدید موقت پیش بینی می‌شود.


بیشتر بخوانید: بارش باران همراه با رعد و برق در جنوب و جنوب شرق کشور/ آسمان تهران صاف است


طی سه روز آینده به ویژه در ساعات بعدازظهر و اوایل شب در جنوب سیستان و بلوچستان، ارتفاعات جنوب کرمان و برخی مناطق هرمزگان رگبار پراکنده باران گاهی رعد و برق و وزش باد شدید موقت پیش بینی می‌شود.

انتهای پیام/

آخرین وضع آب و هوای کشور در پانزدهم مرداد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار