آیا برای افراد دارای خالکوبی گواهینامه صادر می‌شود؟

رئیس دایره آموزش همگانی پلیس راهور فاتب درباره صدور گواهینامه برای افراد دارای خالکوبی توضیحاتی داد.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ موسوی پناه رئیس دایره آموزش همگانی پلیس راهور فاتب گفت: چنانچه فردی خالکوبی‌های مشهود و نامتعارف داشته باشد، مانع از صدور گواهینامه برای فرد متقاضی می‌شود.

او افزود: چنانچه فردی خالکوبی‌های مشهود و نامتعارف مانند ودزنی بر تن داشته باشد، باید از نظر احتمال به برخی اختلالات روانی تاثیرگزار در رانندگی مورد بررسی و ارزیابی روانشناسان قرار می‌گیرد.

رئیس دایره آموزش همگانی پلیس راهور فاتب گفت: پس از بررسی و ارزیابی روانشناسان چنانچه فرد متقاضی صدور گواهینامه موفق به گذراندن صحیح ارزیابی‌ها و بررسی‌ها شد، می‌تواند گواهینامه خود را با تأیید روانشناسان دریافت کند.

موسوی پناه از خانواده‌ها خواست تا با با نظارت بر رفتار نوجوانان و کشاندن آنان در آغوش گرم خانواده از ارتکاب آنان به چنین رفتار‌ها و خودزنی‌ها یی بر روی بدن خود فرزندان خود جلوگیری کنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۰
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
رساله
۱۰:۵۰ ۱۷ مرداد ۱۳۹۸
دیگ تو این دور زمونه از ده نفر پنجتاشون خالکوبی کردن و چیز خیلی عادی شده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۱۶ ۱۶ مرداد ۱۳۹۸
در گذشته نود درصد ادمهای که خالکوبی میکردن از سر جهالت و نادانی بوده و اگر امروز ازشون بپرسی که چه حسی نسبت به این عمل خود داری میگه پشیمان هستم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۵۴ ۱۶ مرداد ۱۳۹۸
یکم منطقی فکر کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۵ ۱۵ مرداد ۱۳۹۸
خداخیرتون بده.باید کسانی که تزنظر روانی مشکل دارند بررسی شوند وحق اخذ گواهینامه ازشون سلب بشه.بعضی ازکسانی خالکوبیهای نامتعارفرمیکنن به احتمال زیاد مشکلات روانی دارن.بهتره که بررسی شوندتاجان مردم درجاده هاوخیابونها به خطر نیفتد.متشکریم
Iran (Islamic Republic of)
امیر بوجاری
۱۳:۴۶ ۱۵ مرداد ۱۳۹۸
باید جلوی این پدیده زشت گرفته شود قطعا تمامی کسانی که مبادرت به تتو و خالکوبی کرده اند باید جوابگوی اعضا و جوارحشان در سرای اخرت باشند.
Iran (Islamic Republic of)
کررار
۰۷:۴۶ ۲۱ فروردين ۱۴۰۱
شمابروفکرآخرت خودت باش که معلوم نیست روزی چندبارسرمردم داری کلاه میزاری
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۸ ۱۵ مرداد ۱۳۹۸
بهترین راهکار برای رانندگی ایمن است .وباید درمورد رانندگی های خطر آفرین هم مجازات های شدید تر اعمال شده تا شاهد حوادث ناگوار نشویم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۶ ۱۵ مرداد ۱۳۹۸
واقعا متاسفم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۷ ۱۵ مرداد ۱۳۹۸
بابت چی متاسفی ؟؟
تاسف را برای آن دسته از افراد داشته باش که به بدن خود آسیب میرسانند که هیچ بلکه نشانگر یک کمبود شخصیت و داشتن مشکل روحی و روانی هستند ...
رونالدو بازیکن حرفه ایی فوتبال شناخته شده دنیا گفته خالکوبی نکردم چرا که خون میدم و این را می دانم که اگر خالکوبی کنم هرگز نمی توانم خون اهدا کنم برای بیماران ....
آفرین بر شرافت رونالدو
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۴۳ ۱۶ مرداد ۱۳۹۸
شما چند تا پزشک یا آدم با اعتماد به نفس رو دیدی که خالکوبی داشته باشند. من که هیچوقت حاضر نیستم با پسری که خالکوبی می کنه ازدواج کنم.
آخرین اخبار