آکادمی با طعم قلیان، جعل امضا و رشوه‌های انتخابی

آکادمی فوتبال باشگاه استقلال در سال‌های اخیر ماجرا‌های عجیبی داشته و دستخوش تغییرات زیادی شده است.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، آکادمی باشگاه استقلال تهران به عنوان یکی از کارخانه های بازیکن سازی برای تیم های بزرگسالان در سال های اخیر دستخوش اتفاقات عجیبی بوده است.

بعد از اینکه یکی از مدیران سرشناس این آکادمی به جعل سند متهم شد و کمیته اخلاق بنا بر دلایلی که اعلام نشد او و مدیر عامل وقت را با محرومیت از فعالیت های فوتبالی متهم کرد، مدیر آکادمی باشگاه استقلال عوض شد و محمد مومنی جایگزین صادق ورمزیار شد.

محمد مومنی هدایت تیم های پایه در رده جوانان را که بر عهده محمد نوازی بود از او گرفت و در نهایت نوازی نتوانست در تمرینات حاضر شود که این موضوع هم  از سوی باشگاه استقلال شفاف سازی نشد.

حاشیه ها و مصاحبه های پی در پی در مورد شرایط آکادمی استقلال از بازیکنان سفارشی تا لابی های پشت پرده باعث شد این بخش از باشگاه استقلال به چالش اصلی آبی پوشان تبدیل شود.

در همین دوران آبی ها توانستند با فدایی تیم امید را قهرمان کنند و پس از آن حسن زاده به عنوان سر مربی تیم امید استقلال شد.

محمد مومنی در دوران حضورش در آکادمی استقلال با چالش بزرگی هم روبرو شد و در جایی صحبت از قلیان کشی بازیکنان شد و پس از آن چند روزی رسانه ها درگیر این اتفاق بودند تا چند روز گذشته که اصغر حاجیلو به عنوان سرپرست آکادمی استقلال معرفی شد.

موضوعات پی در پی و چالش های اخیر در آکادمی استقلال در حالی رخ داد که این تیم به جای تغذیه از نیروهای جوان خود در تیم بزرگسالان به دنبال خرید جوانان و پدیده های لیگ برتر از سایر تیم ها بود و کارخانه بازیکن سازی استقلال کماکان درگیر همان اتفاقات حاشیه است.

به نظر می رسد مدیر عامل باشگاه استقلال باید در مورد آکادمی فوتبال آبی ها تفکری جدی تر داشته باشد چرا که در رده پایه فساد به سرعت رواج پیدا می کند و افراد سودجو نه تنها از لحاظ مالی سود می برند بلکه آینده تیم فوتبال بزرگسالان استقلال را به خطر می اندازند و در نهایت این تیم از لحاظ اقتصادی نیز متضرر خواهد شد.


بیشتر بخوانید:

دروازه بان دوم استقلال مشخص شد

نمایندگان باشگاه استقلال در مراسم قرعه کشی لیگ برتر مشخص شدند

بازگشت ۲ اخراجی به تمرینات استقلال


انتهای پیام/

آخرین اخبار باشگاه استقلال

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
تیام
۱۴:۰۳ ۱۵ مرداد ۱۳۹۸
خیلی عالیه
United States of America
خسته نباشی
۱۲:۵۱ ۱۵ مرداد ۱۳۹۸
چرا الکی برای باشگاه حاشیه سازی میکنید ..
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۱ ۱۵ مرداد ۱۳۹۸
قليان کجا ورزش کجا!!!!!!!!!!!!!!!!!
آخرین اخبار