نخبگان نباید از سرعت تحولات تکنولوژی غافل شوند

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان زنجان گفت: پلیس و دانشگاه با توجه به سرعت تحولات و تغییرات در عرصه تکنولوژی به ارتباط و تعامل بیشتر و جدی‌تر با یکدیگر نیاز دارند و نباید از سرعت روزافزون آن غافل شوند.

نخبگان نباید از سرعت تحولات تکنولوژی غافل شوندبه گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان،  به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی زنجان، علیرضا فیروزفر در دیدار فرمانده انتظامی استان زنجان از واحد زنجان اظهار کرد: شرایط اجتماعی جامعه با سرعت و پیشرفت تکنولوژی پیچیده‌تر می‌شود و در این راستا باید متناسب با تحولات برنامه ریزی کرد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی زنجان اضافه کرد: شرایط اجتماعی برای نسل جوان روز به روز متفاوت‌تر از گذشته می‌شود و برنامه‌ریزان می‌بایست درک درستی از تغییرات اجتماعی را در نظام تصمیم‌سازی و تصمیم‌گیری لحاظ کنند.

وی به کاهش سن بزهکاری در کشور اشاره کرد و افزود: سن ارتکاب به جرم در کشور پایین آمده است و نقش خانواده، دوستان و مدرسه و دانشگاه در این مهم، می‌تواند پررنگ باشد.

فیروزفر تصریح کرد: نسل نوجوان و جوان در مدارس و دانشگاه‌ها امانتی بزرگ نزد متولیان تعلیم و تربیت است و باید در قبال این امانت مسؤولانه انجام وظیفه کرد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان زنجان ادامه داد: حوزه تعلیم و تربیت با توجه به اقتضای سن نوجوانی و جوانی الزامات خاص خود را دارد و باید مسائل فرهنگی به صورت عمیق و بطئی مورد توجه سیستم آموزشی باشد.

وی با قدردانی از نگاه مثبت و واقع‌بینانه فرمانده انتظامی و مجموعه انتظامی استان نسبت به نقش و جایگاه دانشگاهیان گفت: دانشگاهیان قدردان تلاش‌های پرسنل خدوم و ایثارگر نیروی انتظامی برای برقراری امنیت و آسایش جامعه هستند و ارتباط بین دانشگاه آزاد اسلامی زنجان با نیروی انتظامی درحوزه‌های مشترک و مرتبط بیشتر خواهد شد.
 
انتهای پیام/ن
 

دیدار رئیس دانشگاه آزاد اسلامی زنجان با فرمانده انتظامی استان زنجان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.