ظرفیت‌سازی برای افزایش استقرار واحدهای صنعتی در کازرون

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس گفت: ظرفیت استقرار واحد‌های تولیدی و صنعتی در منطقه ویژه اقتصادی کازرون افزایش می‌یابد.

ظرفیت‌سازی برای افزایش استقرار واحدهای صنعتی در کازرونبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، احد فتوحی مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس در بازدید از منطقه ویژه اقتصادی کازرون از مصوبه اصلاح رده بندی استقرار واحد‌های صنعتی و تولیدی در منطقه ویژه اقتصادی کازرون در هیات وزیران خبر داد و گفت: با اصلاحیه انجام شده، ظرفیت استقرار گروه بیشتری از واحد‌های تولیدی و صنعتی در این منطقه ویژه اقتصادی فراهم شده است.

احد فتوحی افزود: با پیگیری‌های انجام شده ، گرایش منطقه ویژه اقتصادی کازرون از "صنایع تبدیلی کشاورزی" به "صنعتی با اولویت صنایع تبدیلی – کشاورزی" تغییر یافت که این موضوع بستر مناسبی برای استقرار صنایع دیگر را نیز فراهم می‌کند.

او ادامه داد: هم‌اینک زیرساخت‌های اولیه نظیر برق، شبکه توزیع آب، شبکه فاضلاب، خیابان کشی، معابر، آسفالت برخی معابر، تصفیه‌خانه فاضلاب و فنس‌کشی با هزینه‌ای افزون بر ۷۰ میلیارد ریال در این منطقه انجام شده است.

مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس با اشاره به در نظرگرفتن اعتبار برای تکمیل زیرساخت‌ها و ساخت انبار‌ها و ساختمان گمرک در بودجه امسال این منطقه ویژه اقتصادی، بیان کرد: امیدواریم با تخصیص اعتبارات و استقرار گمرک، فعالیت منطقه ویژه اقتصادی کازرون تا پایان سال وارد مرحله اجرایی شود.

فتوحی تصریح کرد: منطقه ویژه اقتصادی کازرون در زمینی به مساحت ۷۳ هکتار راه‌اندازی می‌شود که ۵۰ هکتار از آن صنعتی است و این میزان نیز قابل افزایش است.

انتهای پیام/م

شتاب در راه اندازی منطقه ویژه اقتصادی کازرون

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.