مدیر عامل سازمان تأمین اجتماعی درباره افزایش ظرفیت بیمارستان‌های سازمان تامین اجتماعی توضیحاتی داد.

مصطفی سالاری مدیر عامل سازمان تأمین اجتماعی در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره افزایش ظرفیت مراکز درمانی تامین اجتماعی اظهار کرد: تمام خدمات سازمان تأمین اجتماعی محدود به واحد‌های ملکی نیست، بلکه دانشگاه‌های علوم پزشکی، بخش خصوصی و خیریه‌ها نیز طرف قرار داد ما هستند.

سالاری بیان کرد: بیمارستان‌های ملکی ما نیاز به توسعه دارد، هفته گذشته طی جلسات با معاونت درمان تصمیم بر این شد که بازنگری به ظرفیت بیمه شده‌های سازمان تامین اجتماعی و ظرفیت دولت داشته باشیم.

او افزود: اولویت‌ها را در بحث توسعه استخراج کرده و براساس آن پیش برویم، اگر بیمارستان موجود نیاز به افزایش ظرفیت داشته باشد، ظرفیت را افزایش و اگر کمبود وجود دارد بیمارستان جدید احداث کنیم.

مدیر عامل سازمان تأمین اجتماعی با بیان اینکه بیمارستان هدایت و فیاض بخش نیاز به توسعه دارند، ادامه داد: برخی از بیمارستان‌ها به لحاظ کیفیت و شناخته شده بودن با ازدحام و تقاضا بیش از ظرفیت مواجهه است.

سالاری گفت: بین بیمارستانی که تعداد مراجعین آن کم و بیمارستانی که مراجعین آن زیاد است باید توازن ایجاد شود، اگر ضریب اشتغال در بیمارستانی کم است و مشکلاتی مانند کم بودن پزشک و ... دارد این مشکل حل شود. همچنین در بیمارستانی که ضریب اشتغال بالاست متناسب با شرایط تصمیم گیری شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار