بادامچیان در نشست خبری:

تحریم ظریف نشانه بی‌تدبیری ترامپ و همکارانش است/ مجلس یازدهم باید مجلس گام دوم انقلاب باشد

دبیر کل حزب موتلفه اسلامی گفت: تحریم ظریف از سوی آمریکا نشانه بی تدبیری ترامپ و همکارانش است.

به گزارش خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، اسدالله بادامچیان، دبیر کل حزب موتلفه اسلامی در نشست خبری حزب موتلفه اسلامی به منظور گرامیداشت روز خبرنگار، درباره همگرا نبودن گروه‌های سیاسی بر سر محکوم کردن اقدام خزانه داری آمریکا برای تحریم وزیر امور خارجه ایران، گفت: تاکنون موتلفه برای تضعیف ظریف موضعی نداشته است.

وی افزود: حتی زمانی که وی در جبهه مذاکره با جان کری وزیر خارجه وقت آمریکا دیدار می‌کرد علیه‌اش هیاهو نکردیم، چون کسی که از طرف نظام با دشمن مذاکره می‌کند نباید تضعیف شود.

بادامچیان با انتقاد از تحریم ظریف از سوی آمریکا گفت: تحریم ظریف از سوی آمریکا نشانه بی تدبیری ترامپ و همکارانش است.

او با اشاره به نشست خبری روز گذشته وزیر امور خارجه تأکید کرد: ظریف در نشست خبری خود مواضع مستحکمی در قبال آمریکا داشت.

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی درباره گام دوم انقلاب اسلامی تصریح کرد: گام دوم انقلاب دوره‌ای است که مشکلات کشور حل خواهد شد.

بادامچیان گفت: ما برای گام دوم با تحولی متناسب در آذر ۹۷ مجمع عمومی خود را با حضور هزار نفر از نمایندگان خود از بیش از ۳۰۰ دفتر موجود در کشور برگزار کردیم.

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی با بیان اینکه در این دوره ما اعضای شورای مرکزی را از ۳۰ نفر به ۳۵ نفر افزایش دادیم، گفت: اکنون ۳۵ نفر عضو اصلی و ۵ نفر علل البدل و از چهار نسل انقلاب در این شورای مرکزی حضور دارند.

او با بیان اینکه ما تنها حزبی هستیم که کمیته بین الملل ما در بخش‌های مختلف فعال است، گفت: ارتباط و تعامل با اتحادیه احزاب اسلامی و اتحاد احزاب حامی مقاومت از این جمله هستند.

بادامچیان درباره فعالیت جبهه مردمی نیرو‌های انقلاب اسلامی گفت: جمنا هنوز به صورت رسمی فعالیت نکرده است که آیا جبهه است یا حزب؛ بحث و گفتگو درباره آن زیاد است؛ اما ما با همه احزاب در تعامل هستیم.

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی درباره شرایط و ویژگی مجلس آینده معتقد است که مجلس یازدهم باید مجلس گام دوم باشد.

بادامچیان درباره فعالیت این حزب با شورای ائتلاف گفت: حزب موتلفه اسلامی در معاونت سیاسی یک مدیریت دائم انتخاباتی دارد و برای انتخابات با جامعه روحانیت مبارز و آقای حدادعادل با ائتلاف بزرگ همکاری خواهیم کرد.

وی با تاکید بر اینکه این دولت یک دولت حزبی نیست، گفت: دولت فعلی یک دولت با گروه خاص است؛ انشالله این دوره تلاش کنیم یک دولت حزبی با داشتن برنامه‌های گوناگون سر کار بیاوریم تا کشور را اداره کند.

بادامچیان ضمن‌انتقاد از سیاست‌های اشتباه ارزی دولت، گفت: رئیس کل بانک مرکزی می‌گوید که ما نمی‌توانیم ارز ۱۲ هزار را یکباره کاهش دهیم. اگر قیمت ارز در همین وضعیت بماند، برای تولیدکنندگان ما ایجاد مشکل می‌کند و گرانی‌ها را رقم می‌زند.

بادامچیان با انتقاد از عملکرد دولت در کمک به وضعیت معیشتی مردم گفت: متأسفانه سیاست‌های غلط و رفتار باندی و گروهی ما را به این وضعیت کشانده است.

انتهای پیام/

قیمت ارز باید کاهش یابد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار