رئیس ستاد دیه استان همدان گفت: امسال ۳۰ زندانی جرایم غیرعمد در روز عید قربان تا غدیر خم آزاد می‌شوند.

آزادی ۳۰ زندانی جرایم غیر عمد در همدانبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، یدالله روحانی‌منش، رئیس ستاد دیه استان همدان از آزادی ۳۰ زندانی جرایم غیر عمد در استان خبر داد و گفت: با برنامه ریزی‌های انجام شده ۳۰ زندانی جرایم غیرعمد بدهکاران مالی زندان‌های استان همدان به مناسبت روز قربان تا غدیر خم در قالب طرح عید تا عید آزاد خواهند شد.

او بیان کرد: به دستور اخیر رئیس قوه قضاییه مبنی بر تسهیل در آزادی زندانیان مهریه نیز از اردیبهشت سال جاری روند خوبی را در آزادی زندانیان در همدان داشته‌ایم.

رئیس ستاد دیه استان همدان از آزادی ۴۹ زندانی مهریه در مدت دو ماه خبر داد و گفت: قبل از ابلاغ دستور رئیس قوه قضاییه، ۷۵ نفر در زندان‌های استان تنها به علت عدم توانایی در پرداخت مهریه حضور داشتند، اما از اردیبهشت تاکنون براساس دستورات رئیس قوه قضاییه ۴۹ نفر آزاد شده است.

روحانی منش با بیان اینکه در حال حاضر تنها ۲۶ نفر به دلیل عدم پرداخت مهریه در زندان هستند افزود: پرونده ۲۶ زندانی مهریه نیز به زودی مشخص و آن‌ها نیز آزاد می‌شوند.

او با اشاره به اینکه ستاد مردمی دیه همدان در اجرای امر خداپسندانه آزادی زندانیان در طرح عید تا عید از تمام خیرین نیک سرشت دعوت به مشارکت می‌کند، گفت: تلفن ستاد دیه ۰۸۱۳۲۶۴۰۱۱۶ و ۰۸۱۳۲۶۶۶۰۷۷، شماره حساب سیبای ۰۱۰۶۳۲۹۵۵۵۰۰۱ و شماره کارت شتاب ۰۷۱۲، ۹۹۵۳، ۹۹۱۱، ۶۰۳۷ بانک ملی و شماره حساب ۲۰۳۰۳۰۳۰۳۷ و شماره کارت شتاب ۶۱۰۴، ۳۳۷۷، ۷۰۱۱، ۵۱۸۴ بانک ملت قابل واریز در تمام شعب به نام ستاد دیه استان همدان است.

انتهای پیام/ب

آزادی ۲۶ زندانی مهریه به زودی در همدان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار