بسته خبر ورزشی ۱۸ مردادماه؛

بیرجند میزبان رقابت های شنای المپیاد استعدادهای برتر/حضور دو تیم از خراسان جنوبی جهت فتح قله های کشوری

بسته خبر ورزشی ۱۸ مردادماه را در صفحه گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان بیرجند مشاهده کنید.

حقگو رئیس هیات بدمینتون شهرستان قاینات در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ، گفت: دختران نونهال بدمینتون باز قائنات در ترکیب تیم خراسان جنوبی به مسابقات بدمینتون نونهالان کشوری اعزام شدند.

او افزود: این رقابت ها از امروز هفدهم تا بیستم  مردادماه امسال در سالن شهید فخار مشهد مقدس برگزار خواهد شد.

حقگو رییس هیئت بدمینتون شهرستان قائنات گفت: فائزه جعفری نژاد،آتنا مهاجر، نازنین سادات ایوب نژاد، میتراصیادی و محدثه سلمانزاده از قائنات وساره مهرور از بیرجند با هدایت مریم مسلمان زاده از قائنات و قاسمی از بیرجند در این رویداد حضور خواهندیافت.

حضور دو تیم از خراسان جنوبی جهت فتح قله های کشوری

آهنی سرپرست تیم های اعزامی خراسان جنوبی در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ،گفت: ۳۳ کوهنورد در قالب دو تیم از باشگاه های کوهنوردی فراز و کوهیدر پنجشنبه ۱۷ مرداد عازم فتح بام ایران و کسب افتخار برای ورزش بیرجند هستند.

او افزود: کوهنوردان باشگاه فراز در قالب تیم ۲۰ نفره از مسیر شمال شرقی دماوند به سرپرستی محمود غلامیان مقدم و کوهنوردان باشگاه کوهیدر در قالب تیم ۱۳ نفره از مسیر غربی دماوند به سرپرستی آهنی در صورت صعود بر بام ایران به ارتفاع ۵۶۷۱ متر موفق به دریافت حکم صعود که معادل مدال برنز کشور می باشد، خواهند گردید .

بیرجند میزبان رقابت های شنای المپیاد استعدادهای برتر

اکبری رییس هییت واترپلو،شنا و شیرجه خراسان جنوبی در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ،گفت: رقابت های المپیاد استعدادهای برتر خراسان جنوبی در گروه سنی ۱۳ تا ۱۴ و ۱۵ تا ۱۶ سال به میزبانی شهرستان بیرجند در دو بخش دختران و پسران برگزار می شود.

او افزود: ورزشکاران در رشته های ۵۰ متر کرال سینه،۱۰۰متر آزاد، ۵۰ متر قورباغه، ۵۰ متر کرال پشت، ۵۰ متر پروانه بایکدیگر رقابت خواهند کرد.

رییس هییت شنا،شیرجه و واترپلو خراسان جنوبی گفت: این دوره از رقابت ها هفدهم مردادماه سال جاری در بخش دختران و هیجدهم مردادماه سال جاری در بخش پسران برگزار خواهدشد.

نفرات برتر هر ماده به اردوی استان جهت شرکت در المپیاد استعدادهای برتر کشور راه پیدا خواهند کرد.

انتهای پیام / ط آ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.