کاپیتان ذوب آهن در میان ۵ بازیکن برتر لیگ قهرمانان از نگاه فاکس اسپورت آسیا

سایت فاکس اسپورتس آسیا، نام هافبک تیم فوتبال ذوب آهن ایران را به عنوان یکی از ۵ بازیکن برتر مسابقات هفته اخیر لیگ قهرمانان آسیا انتخاب کرد.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، دیدار های لیگ قهرمانان آسیا پس از وقفه‌ای چند ماهه از هفته جاری با برگزاری دور رفت مرحله یک هشتم نهایی، در منطقه غرب آسیا با انجام ۴ بازی از سرگرفته شد که طی آن تیم فوتبال ذوب آهن ایران تنها نماینده کشورمان برابر الاتحاد عربستان با نتیجه ۲ بر یک مغلوب شد.

سایت فاکس اسپورت آسیا، با بررسی ۴ دیدار برگزار شده ۵ بازیکن برتر این مسابقات را که انتخاب کرد که نام هافبک ذوب آهن هم در میان منتخبان این سایت به چشم می‌خورد.

این سایت درباره قاسم حدادی فر نوشت، اگرچه ذوب آهن در نهایت این بازی را با باخت به پایان رساند، اما دلیلش عدم تلاش از جانب قاسم حدادی فر نبود.

کاپیتان با یک ضربه آزاد از فاصله ۲۵ یاردی توپ را به گوشه بالای دروازه حریف فرستاد و در اکثر زمان بازی در عمق زمین قرار می‌گرفت تا مالکیت توپ را در اختیار بگیرد تا به سرعت تیم خود را روی به جلو بیاورد.

حدادی فر که هرگز در خارج از ایران بازی نکرده، ممکن است ویژگی مانند اشکان دژاگه و مسعود شجاعی را نداشته باشد، اما عملکردی از خود به نمایش گذاشت که بتواند به آن افتخار کند.

بازیکن برتر دیگر از نگاه فاکس اسپورتس عبارتند از:کارلوس ویانوا از الاتحاد، محمد الشمسی از الوحده، ادمیلسون جونیور از الدحیل و بافتمبی گومیس از الاتحاد


بیشتر بخوانید:

گل حدادی‌فر نامزد بهترین گل هفته لیگ قهرمانان آسیا شد

الاتحاد عربستان ۲ - ذوب آهن ایران یک/ امید در اردوی شاگردان منصوریان باقی ماند

منصوریان: برای تغییر جریان بازی و صعود به مرحله بعدی لیگ قهرمانان آسیا به دوحه می‌رویم


انتهای پیام/

آخرین اخبار از لیگ قهرمانان آسیا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار