در پست اینستاگرامی مطرح شد؛

واکنش رئیس مرکز ملی پرورش استعدادهای درخشان به تاخیر در اعلام نتایج مدارس سمپاد

مهاجرانی در پیامی اینستاگرامی به تاخیر در اعلام نتایج مدارس سمپاد متوسطه دوم واکنش نشان داد.

واکنش رئیس مرکز ملی پرورش استعدادهای درخشان به تاخیر در اعلام نتایج مدارس سمپادبه گزارش خبرنگار حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، آزمون ورودی مدارس سمپاد برای مقاطع متوسطه اول و دوم دو روز پایانی خردادماه برگزار شد و بنا بر اعلام مسئولان سمپاد قرار بر این بود تا نیمه مردادماه اعلام نتایج این مدارس انجام شود.

دو سالی است که آزمون ورودی مدارس سمپاد و نمونه دولتی در مقطع متوسطه دوم به طور هماهنگ برگزار می‌شود و دلیل تاخیر در اعلام نتایج این آزمون هم به همین سبب است؛ به دنبال اعتراض داوطلبان ورود به این مدارس فاطمه مهاجرانی رئیس مرکز ملی پرورش استعدادهای درخشان در پیامی اینستاگرامی نوشت:

«تبعات و مشکلات این تصمیم از ابتدا مشخص بود، ولی علیرغم ارائه دلایل تغییر در تصمیم وزارتخانه میسر نشد. گسست سیستمی و عدم انسجام بخش‌های مختلف اعم از فناوری اطلاعات، مرکز سنجش، دانشگاه، معاونت متوسطه و مرکز سمپاد سبب می‌شود که علیرغم وجود جدول زمان بندی برای اعلام نتایج در دهه اول مرداد، هنوز نتایج اعلام نشده باشد.

پیچیدگی دو آزمون سمپاد و نمونه و نیاز داشتن به معدل برای اعلام‌نتیجه نمونه یکی دیگر از مشکلات است. بدیهی است که چنانچه نتایج آماده بود اعلام می‌شد، متاسفانه این تاخیر سبب نارضایتی مردم و افت سرمایه اجتماعی جامعه خواهد شد.

به عنوان یک فرد از تاخیر حاصل شده عذرخواهی می‌کنم و متاسفم که علیرغم آنکه تلاش کردیم بدقول نشویم، ولی باز مثل سال گذشته این اتفاق بد افتاد. چنانچه مساله تا فردا حل نشود نتایج سمپاد از نمونه جدا و اعلام خواهد شد.»

واکنش رئیس مرکز ملی پرورش استعدادهای درخشان به تاخیر در اعلام نتایج مدارس سمپاد


بیشتر بخوانید: نتایج آزمون ورودی مدارس تیزهوشان اعلام شد


انتهای پیام/

علت تاخیر در اعلام نتایج آزمون سمپاد و نمونه دولتی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۴۴ ۱۹ مرداد ۱۳۹۸
نمیخواین آپولو هوا کنین که .
چطور جواب کنکور با کارنامه دقیق رو زودتر از آزمون تیزهوشان که دو هفته ی بعدش دادن اعلام شده؟
آخرین اخبار