مسئول روابط عمومی منابع طبیعی کازرون از توقیف دو دستگاه خودروی وانت نیسان و وانت پیکان حامل هیزم و زغال غیرمجاز در این شهرستان خبر داد.

توقیف دو دستگاه خودرو حامل هیزم و زغال غیرمجاز

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، امیر دهقانی مسئول روابط عمومی و کارشناس حقوقی اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان کازرون اظهار کرد: ماموران یگان حفاظت اداره منابع طبیعی و آبخیزداری این شهرستان در اجرای ماموریت حفاظتی و مراقبتی خود که حفاظت از عرصه‌های منابع طبیعی و جلوگیری از قطع درختان و حمل غیرمجاز چوب، هیزم و فرآورده‌های جنگلی غیرمجاز است، در محور جاده مواصلاتی کازرون - شیراز منطقه ابوالحیات به تعداد دو دستگاه خودروی وانت نیسان و وانت پیکان مشکوک شده که با هماهنگی مقام قضایی و همکاری نیرو‌های نظامی انتظامی پاسگاه انتظامی ابوالحیات نسبت به توقیف آنان و اجرای مراحل قضایی اقدام شد.

او افزود: از خودرو‌های توقیف شده، میزان تقریبی ۲۵۰ کیلوگرم زغال و یک تن هیزم کشف و ضبط شد که از قطع درختان جنگلی بلوط به صورت غیرمجاز تهیه شده بود.

مسئول روابط عمومی اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان کازرون تصریح کرد: شهروندان هرگونه تخلف در اراضی منابع ملی را از طریق تماس تلفنی رایگان ۱۵۰۴ اعلام کنند.

انتهای پیام/چ

کشف هیزم و زغال غیرمجاز در کازرون

برچسب ها: دادگاه ، محیط زیست
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار