سهمیه سوخت مرزنشینان امشب واریز می شود

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان جنوبی گفت: سهمیه سوخت مرزنشینان امشب به حساب سرپرستان خانوار شامل در طرح واریز خواهد شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند  ، عابدی معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان جنوبی گفت: با توجه به پیگیری های انجام شده مرحله دیگری از پرداخت سهمیه سوخت به مبلغ ۷۱۴ هزار تومان امشب به حساب جامعه هدف این طرح پرداخت خواهد شد.

او با بیان اینکه در اسفند ماه سال گذشته سهمیه سوخت برای مرزنشینان ۱ و نیم میلیون لیتر بوده است افزود: در خرداد ماه امسال این سهمیه به ۲۰ میلیون لیتر رسیده که نسبت به مدت مشابه ۱۳ درصد افزایش داشته است.

عابدی گفت: امیدواریم با پیگیری های صورت گرفته و همکاری دستگاه های دخیل، انجام این طرح منجر به بازگشت دوباره و رونق مناطق مرزی استان شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری افزود: این سهمیه به حساب مرزنشینان تا شعاع ۲۰ کیلو متری پرداخت می شود و پیگیر این موضوع هستیم تا سهمیه سوخت مرزنشینان به شعاع ۵۰ کیلومتری برسد.

او با بیان اینکه در سراسر کشور این سهمیه تا شعاع  ۲۰ کیلومتر پرداخت می شود بیان کرد: در سطح کلان کشور پیگیر افزایش پرداخت این سهمیه تا شعاع بیشتری هستند.

عابدی در پایان تصریح کرد: اگر جامعه هدف این طرح در سطح کلان کشور تا شعاع ۵۰ کیلیومتری برسد استان ما نیز منتفع از این موضوع خواهد بود.

انتهای پیام / ط ا

افزایش  ۱۳ درصدی سهمیه سوخت مرزنشینان

برچسب ها: استانداری ، سوخت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.