بررسی مشکلات روستا‌های شهرستان محلات

با حضور مسئولان استانی و شهرستانی مشکلات روستاهای شهرستان محلات بررسی شد.

بررسی مشکلات روستا‌های شهرستان محلاتبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛   جلسه هم اندیشی  مدیرکل بنیاد مسکن روستایی استان، نماینده محلات و دلیجان، فرماندار، شورای بخش و دهیاران روستایی شهرستان محلات در فرمانداری شهرستان محلات برگزار شد.

در این جلسه درباره مسایل و مشکلات در حوزه بهسازی روستاها، طرح هادی، واگذاری زمین، اعتبارات روستایی، صدور پروانه‌ها و بازگرداندن وجوهی که از فروش زمین حاصل شده، بحث و تبادل نظر شد و تصمیماتی در خصوص ساماندهی و پیشرفت امور اتخاذ شدو حاضران در جلسه در پایان از پیشرفت بعضی از اقدامات در روستای باقرآباد دیدن کردند.

رضا فرح مدیرکل بنیاد مسکن روستایی استان مرکزی در این جلسه گفت: در خصوص مشکلات روستا‌ها در حد وسع کمک می‌کنیم که مشکلات حل شود.

حجت الاسلام سلیمی نماینده دلیجان و محلات هم با اشاره به وجود مشکلات در حوزه روستا‌هایی محلات و دلیجان گفت: مقرر شد در بعضی از امور ساماندهی شود.

قمری فرماندار محلات هم در این جلسه گفت: این جلسه به منظور هماهنگی بین کار‌های عمرانی که بنیاد مسکن در سطح روستا‌ها در حال انجام آن است برگزار شده و تصمیمات خوبی هم گرفته شده که امیدوارم در سال جدید بتوانیم قدم‌های خوبی را در حوزه توسعه عمرانی در سطح روستا‌ها با همت همه دستگاه‌های مسئول برداریم.


انتهای پیام/ ج

با حضور مسئولان استانی و شهرستانی مشکلات روستا‌های شهرستان محلات بررسی شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.