شهردار ساوه:

مردم ساوه تمایلی به اجاره نشینی ندارند

شهردار ساوه گفت: مردم ساوه به دلیل ماهیتی که دارند تمایلی به اجاره نشینی ندارند و از طرفی تامین مسکن برای مردم به رویا تبدیل شده است.

مردم ساوه تمایلی به اجاره نشینی ندارندبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک،  حسینی شهردار ساوه در نشست با خبرنگاران گفت: مردم ساوه به دلیل ماهیتی که دارند تمایلی به اجاره نشینی ندارند و از طرفی تامین مسکن برای مردم به رویا تبدیل شده است.

حسینی با بیان اینکه با مشورت استاندار، فرماندار و مصوبه شورای شهر ساوه در حوزه مسکن ورود کردیم افزود: باید با تشخیص چالش های افراد مستأصل و افزایش جمعیتی سالانه نیاز مسکن را برطرف کرد.

وی با اشاره به اینکه حدود ۲۸ منطقه حاشیه نشین و سکونت غیررسمی در شهرساوه بیانگر آن است که نیاز مسکن در شهر جدی دیده نشده است اضافه کرد: با توجه به پتانسیل هایی که در ستاد ملی بازآفرینی دیده شده و با کمک انبوه سازان میتوان سازوکاری را چید که مسکن مردم را تامین کرد.

سرانه مسکن در شهر ساوه رها شده است

شهردارساوه بیان کرد: در خصوص تامین سرانه های عمومی نظیر فضای سبز مسکن ورود شده درحالیکه سرانه مسکن در شهر ساوه رها شده است.

وی ادامه داد: بخش زیادی از دلایل عبور شهرداری از بحران مالی حمایت رسانه ها بوده است که توانسته اند نگرانی مردم را برطرف کنند.

 

انتهای پیام / ج

برچسب ها: شهرداری ، استانداری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.