بسته اخبار حوادث امروز ۱۹ مرداد ماه ۹۸؛

دستگیری سارق فراری با ۱۰ فقره سرقت / کشف ۶۰۰ میلیون ریال پوشاک و لوازم ورزشی قاچاق در مهرستان

مهم‌ترین حوادث امروزشنبه ۱۹ مردادماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

دستگیری سارق فراری با ۱۰ فقره سرقتبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، مهمترین حوادث امروزشنبه ۱۹ مردادماه سال ۹۸ را میتوانید در این بسته خبری بخوانید.

دستگیری سارق فراری با ۱۰ فقره سرقت

سرهنگ احمد ثمره حسینی  فرمانده انتظامی شهرستان زابل گفت: مأموران کلانتری ۱۲، هنگام گشت زنی در شهر زابل، جوانی ۲۵ ساله را که به همراه تعدادی وسایل مسروقه در حال پایین آمدن از دیوار یک منزل بود دستگیر کردند.

او افزود: با انتقال متهم به کلانتری، مشخص شد که او از سارقان حرفه‌ای و سابقه داری است که تحت تعقیب پلیس آگاهی شهرستان می‌باشد.

فرمانده انتظامی شهرستان زابل تصریح کرد: متهم پس از تحویل به پلیس آگاهی در تحقیقات فنی صورت گرفته به ۱۰ فقره انواع سرقت شامل، ۳ فقره سرقت کابل برق، یک فقره سرقت مغازه، ۴ فقره سرقت اموال داخل خودرو و ۲ فقره سرقت منزل اعتراف کرد.

سرهنگ ثمره حسینی درپایان با اشاره به کشف ۲ دستگاه ضبط و پخش خودرو – ۲ عدد سیلندر گاز و مقادریری سیم و کابل برق مسروقه در منزل سارق افزود: در این رابطه متهم با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی تحویل شد.

کشف ۶۰۰ میلیون ریال پوشاک و لوازم ورزشی قاچاق در مهرستان

سرهنگ  اسماعیل منصوری فرمانده انتظامی شهرستان مهرستان   گفت: مأموران دایره مبارزه با قاچاق پلیس آگاهی این فرماندهی هنگام کنترل خودرو‌های عبوری در محور "آشار" به "کافه بلوچی " به یک دستگاه وانت نیسان مشکوک شدند.

او افزود: مأموران پس از توقیف وانت، تعداد ۸۰۰ قلم انواع لوازم و پوشاک ورزشی قاچاق را که فاقد هرگونه مجوز گمرکی بودند، کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان مهرستان درخاتمه با اشاره به اینکه ارزش کالا‌های کشف شده ۶۰۰ میلیون ریال برآرود شده است  افزود: در این رابطه فرد متخلف پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

برخورد شدید وانت تویوتا با موتورسیکلت یک کشته برجای گذاشت

سرهنگ یدالله ستوده  رئیس پلیس راه جنوب سیستان وبلوچستان گفت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر یک مورد تصادف فوتی در محور ایرانشهر به راسک بلافاصله گشت تصادفات پلیس راه برای بررسی حادثه به همراه عوامل امدادی در صحنه حاضر شدند.

او بیان داشت: با حضور عوامل پلیس راه در صحنه و با بررسی به عمل آمده مشخص شد یک دستگاه وانت تویوتا به شدت با یک دستگاه موتورسیکلت که یک نفر راکب داشته برخورد کرده است.

رئیس پلیس راه جنوب استان افزود: متأسفانه در این حادثه بدلیل شدت برخورد راکب موتورسیکلت که فاقد کلاه ایمنی بود در دم جان باخت.

سرهنگ ستوده تصریح کرد: کارشناس تصادفات پلیس راه علت تامه تصادف را ناتوانی راننده وانت تویوتا در کنترل خودرو، به علت تخطی از سرعت مطمئنه، اعلام کرده است.

کشف ۴ دستگاه موتورسیکلت مسروقه در منزل سارق حرفه‌ای

سرهنگ احمد ثمره حسینی فرمانده انتظامی شهرستان زابل گفت: در پی وقوع یک فقره سرقت موتورسیکلت در شهر زابل، شناسایی و دستگیری سارق در دستور کار مأموران دایره تجسس کلانتری ۱۲ قرار گرفت.

او افزود: مأموران با بررسی اظهارات مالباخته و جمع آوری مستندات و انجام یکسری کار‌های تحقیقاتی، سارقی سابقه دار را که ساکن یکی از روستا‌های اطراف زابل بود شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان زابل تصریح کرد: در بازرسی از منزل این سارق تعداد ۴ دستگاه موتورسیکلت مسروقه که در طول چند هفته اخیر از سطح شهر سرقت کرده بود کشف شد.

سرهنگ ثمره حسینی در پایان با اشاره به تحویل متهم به مراجع قضائی، از عموم شهروندان خواست: با رعایت نکات امنیتی و مجهز نمودن وسایل نقلیه به تجهیزات ایمنی، پلیس را در جهت ارتقاء امنیت و پیشگیری از جرائمی همچون سرقت یاری کنند.

انتهای پیام/ع

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار