بسته اخبار حوادث امروز ۲۱ مردادماه ۹۸

دستگیری سارق حرفه‌ای با ۱۷ فقره سرقت در بابل/کشف ۳ کیلوگرم مواد مخدر در بهشهر

مهم‌ترین حوادث امروز ۲۱ مردادماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگارگروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، مهم‌ترین حوادث امروز ۲۱ مردادماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

 

دستگیری سارق حرفه‌ای با ۱۷ فقره سرقت در بابل

سرهنگ سیدمحسن جعفری فرمانده انتظامی بابل از دستگیری سارق اماکن خصوصی و ادوات کشاورزی با ۱۷ فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.

 او گفت:در پی وقوع چندین فقره سرقت اماکن خصوصی در شهرستان بابل، موضوع به طور ویژه در دستور کار پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان بابل، افزود:ماموران با تشکیل تیم‌های اطلاعاتی و تحقیقات گسترده پلیسی سارق را شناسایی کردند.

سرهنگ جعفری گفت: پس از هماهنگی با مرجع قضائی، متهم در عملیاتی ضربتی دستگیر و در بازجویی‌های به عمل آمده تاکنون به ۱۷ فقره سرقت اماکن خصوصی و تجهیزات کشاورزی در این شهرستان اعتراف کرد.

او گفت: متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد و موضوع در دست بررسی است.

فرمانده انتظامی شهرستان بابل از شهروندان، خواست: ضمن توجه به هشدار‌های انتظامی و تجهیز وسایل نقلیه خود به سیستم‌های ایمنی از بجا گذاشتن اسناد، اوراق بهادار، وجه نقد و اشیا قیمتی در خودرو خودداری کنند و به محض مشاهده افراد مشکوک در اطراف خودرو‌ها سریعا از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس گزارش دهند.

کشف ۳ کیلوگرم مواد مخدر در بهشهر

سرهنگ ابراهیم شجاعی فرمانده انتظامی شهرستان بهشهر از دستگیری عامل افیونی و کشف ۳ کیلوگرم تریاک در این شهرستان خبر داد وگفت: در پی کسب خبری مبنی بر توزیع مواد مخدر توسط فردی در امیر آباد بهشهر، موضوع در دستور کار ماموران پاسگاه انتظامی امیر آباد این فرماندهی قرار گرفت.

او افزود: مأموران با انجام تحقیقات پلیسی و بررسی میدانی، موفق به شناسایی این قاچاقچی مواد مخدر شدند.

سرهنگ شجاعی گفت: ماموران در عملیاتی ضربتی متهم را دستگیر و در بازرسی از خودروی وی ۳ کیلو گرم تریاک کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان بهشهر با بیان اینکه متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد، از شهروندان خواست: برای مقابله با عاملان افیونی و برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی مراتب را در اسرع وقت به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام دارند.

دستگیری ۱۴ سارق در اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی تنکابن

سرهنگ محمدصادق شاه نظری فرمانده انتظامی شهرستان تنکابن از دستگیری ۱۴ سارق و خرده فروش مواد مخدر در طرح ارتقاء امنیت اجتماعی این شهرستان خبر داد وگفت: به منظور برقراری نظم و امنیت عمومی و برخورد با سوداگران مرگ، طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در این شهرستان به اجرا در آمد.

او افزود: در اجرای این طرح، ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی موفق به شناسایی ۱۴ خرده فوش مواد مخدر، سارقان و برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی در این شهرستان شدند.

سرهنگ شاه نظری، گفت: پس از هماهنگی‌های قضائی، متهمان در عملیاتی ضربتی دستگیر شدند و از آنان مقادیر قابل توجهی اموال سرقتی و مواد مخدر کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان تنکابن، از توقیف ۱۸ خودرو و موتورسیکلت متخلف و دارای دستور توقیف از محاکم قضائی در اجرای این طرح خبر داد و اظهار داشت: هدف از اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی، ایجاد امنیت و آرامش شهروندان و پیشگیری از هرنوع آسیب‌های اجتماعی است.

او از شهروندان خواست: برای رسیدن به جامعه‌ای امن توام با آرامش با پلیس همکاری کرده و در صورت مشاهده هرگونه مسائل امنیتی مراتب را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام دارند.

برچسب ها: حادثه ، اورژانس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار