استخدام نیروهای جدید آموزش و پرورش به کجا رسید؟

رئیس سازمان اداری و استخدامی استخدام نیرو‌های جدید برای وزارت آموزش و پرورش را تشریح کرد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان ،  جمشید انصاری   رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور تعداد پست‌های مدیریتی کشور به غیر از آموزش و پرورش را ۹۵ هزار پست اعلام کرد و گفت: این تعداد با احتساب پست‌های مدیریتی در آموزش و پرورش به ۲۴۰ هزار پست افزایش می‌یابد که تا پایان برنامه ششم توسعه ۳۰ درصد از مجموع این پست‌ها باید به بانوان واگذار شود.


بیشتر بخوانید: ۸۰۲ هزار پست سازمانی در کشور وجود دارد/سیاست کشور در مسائل استخدامی بر مبنای چابک سازی است


او تصریح کرد: بر اساس ارزیابی انجام شده از سوی سازمان اداری و استخدامی کشور و گزارش معاونت بانوان ریاست جمهوری که بهار امسال به ما ارائه شد، ۲۶ درصد از پست‌های مدیریتی کشور به بانوان واگذار شده است.

انصاری درباره استخدام نیرو‌های جدید برای وزارت آموزش و پرورش نیز گفت: آنچه امسال در خصوص استخدام نیرو‌های آموزش و پرورش اعمال می‌کنیم برای مهر سال ۹۹ است ، چون برای مهر ۹۸ فارغ التحصیلان سالجاری دانشگاه فرهنگیان به کارگیری می‌شوند و افزون بر این افراد، سال گذشته براساس ماده ۲۸ قانون استخدام کشور ۱۸ هزار مجوز استخدام برای وزارت آموزش و پرورش صادر کرده بودیم که آزمون آن سال گذشته برگزار شد.

انصاری با بیان اینکه قبول شدگان این آزمون باید یک دوره یکساله را در دانشگاه فرهنگیان پشت سر می‌گذاشتند، اضافه کرد: این افراد در دوره یاد شده شرکت کردند و مهر امسال باید به عنوان معلم در کلاس‌های درس حاضر شوند.

معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور اظهارداشت: پست‌های مدیریتی رئیس گروه تا معاون سازمان‌های اصلی را شامل می‌شود و باید تا پایان برنامه ششم توسعه ۳۰ درصد آن‌ها به بانوان واگذار شود که در دولت تدبیر و امید واگذاری پست‌های مدیریتی به بانوان شتاب بیشتری گرفت.

جمشید انصاری معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور روز گذشته (شنبه) بنا به دعوت استاندار برای رسیدگی به مشکلات دستگاه‌های اجرایی استان اصفهان به این خطه سفر و بعد از نشست با مدیران و کارکنان سازمان مدیریت و برنامه ریزی در جلسات شورای راهبری توسعه مدیریت و اداری اصفهان شرکت کرد.

انتهای پیام/م

 

سفر رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور به اصفهان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۶ ۲۰ مرداد ۱۳۹۸
فعلا خبري نيست