در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد:

قدردانی یک مستند ساز از مدیر شبکه نسیم / حسینی: مستند‌های ما در شبکه‌های سیما با استقبال روبرو شد

علیرضا حسینی از مدیران شبکه‌های سیما در حمایت از تولید آثار مستند تشکر کرد و گفت: تولیدات ما با استقبال روبرو می‌شود.

قدرانی یک مستند ساز از مدیر شبکه نسیم / حسینی: مستند‌های ما در شبکه‌های سیما با استقبال روبرو شدعلیرضا حسینی مستندساز در گفتگو با خبرنگار حوزه سینما  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره حمایت شبکه‌های مختلف سیما به ویژه شبکه نسیم در تولید مستند‌های مهم و تاثیرگذار گفت: مجموعه مستند " حکایت دل " این ایام در در روز‌های یکشنبه ساعت ۲۱ از شبکه چهار سیما در حال پخش است و تکرار آن دوشنبه‌ها معمولا بین دو خبر از شبکه یک پخش می‌شود و در آینده‌ای نزدیک از دیگر شبکه‌ها نیز پخش خواهد شد.

او افزود: امروز فیلم بانوی اخلاق و فلسفه را در پخش داریم که به زندگینامه و پرتره علمی استاد شهین اعوانی پرداخته ایم. او از فلاسفه مشهور است که در این پروژه خیلی به ما کمک کردند، تخصصش فلسفه اخلاق و فارغ التحصیل آلمان است و امیدوارم امروز و فردا دوستان فیلم را ببینند و مورد پسندشان واقع شود.

این تهیه کننده گفت: نکته‌ای که در مورد تولید مجموعه " حکایت دل " و مستند " سالک فکرت " که در مورد استاد دینانی بود و یک مستند دیگری با نام " تهران شهر هزار حکیم " که هنوز پخش نشده، می‌خواهم بگویم این است که سفارش این مجموعه‌ها که به مشاهیر و نام آوران فلسفه و حکمت و ادبیات و فرهیخته‌های کشورمان است، را معاونت سیما به من داد تا درکنار بیژن شکرریز کارگردان این کار‌ها را بسازیم.

وی افزود: بنده به عنوان تهیه کننده، قرارداد‌ها را با شبکه نسیم بستم و تولید این کار را زیر نظر دکتر کرمی در سال ۹۵ و ۹۶ شروع کردم و در ادامه با جابجایی دکتر کرمی که به سیما فیلم رفتند با حضور دکتر محمد احسانی مدیر فرهیخته و بسیار فرهنگی شبکه نسیم این کار را در سال‌های ۹۷ و ۹۸ ادامه دادیم. واقعا اگر همکاری و همدلی دکتر احسانی و مجموعه مدیران شبکه نسیم نبود نمی‌توانستیم این کار را انجام دهیم.

حسینی اظهار کرد: شبکه نسیم در حال حاضر یکی از پرمخاطب‌ترین شبکه‌های تلویزیونی است و فکر می‌کنم هر تهیه کننده‌ای دوست دارد برنامه اش از آن جا پخش شود، بخصوص برنامه‌هایی مانند " حکایت دل " که البته از شبکه‌های چهار و یک با استقبال مخاطب روبرو شده، اما جای آن‌ها در شبکه نسیم خالی است، زیرا ساختار این مستند‌ها به گونه‌ای است که عام مردم می‌توانند از آن‌ها استفاده کنند و مخصوص قشر خاصی نیست.

وی ادامه داد: امیدوارم این توفیق را داشته باشیم که با همکاری و همدلی مدیران سیما بخصوص دکتر احسانی یک کنداکتور خوبی برای این برنامه‌ها که تولیدش در شبکه خودشان بوده باز شود تا در شبکه‌های نسیم و نمایش برای مخاطبان عرضه کنیم.
حسینی خاطرنشان کرد: طی صحبت‌هایی که با مدیر شبکه چهار داشتیم سری بعدی این مستند‌ها در این شبکه تولید خواهد شد.

 

انتهای پیام/

برچسب ها: سینما ، مستند ، شبکه نسیم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار