پیامک‌های دریافتی بیستم مرداد؛

گلایه از هزینه کارت هوشمند ملی/ بررسی توزیع سبد کالای حمایتی/ وضعیت بلاتکلیفی پرستاران

به گزارش گروه شهروند خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان، شما می‌توانید با مراجعه به این بخش از نحوه پیگیری سوژه‌های ارسالی خود به سامانه‌های پیامکی ۱۰۰۰۱۹۱۵ مطلع شوید.

 


از میان انبوه پیامک‌های رسیده در تاریخ بیستم مرداد ماه مهمترین آن‌ها در ادامه قابل مشاهده است.


 

گلایه از هزینه کارت هوشمند ملی/ بررسی توزیع سبد کالای حمایتی/ وضعیت بلاتکلیفی پرستاران

 


3954...0918: ما آمدیم دعای عرفه درمصلای شهر خمین هنوز بسته است. مردم گرما بیرون نشستن. مسئولی نیست؟

 

3307...0990: لطفاً پیگیری کنید چرا هزینه کارت هوشمند ملی از ۳۱ هزارتومان رسیده به ۴۲ هزار تومان

 

4283...0905: احکام ۱۵۶۳۰۰۰ تومانی دانشجو معلمان هنوز صادر نشده و با مصاحبه سرپرست آموزش و پرورش با خبرنگار شما منافات دارد.

 

4517...0933: سلام شب ها از بیکاری میرم باغ تالار نگهبانی بیاین یه خبر بگیرین چطور دخترهای 15 ساله بابت صد تومن حقوق باید بدون حجاب با ساپورت تو عروسی مختلط باید گارسون باشن تا 2 نیمه شب قاطی با پسرها . حالا پول نفت و بدین آقازاده ها بخورن بعد دنبال عفاف وحجاب واسه بدبخت بیچاره باشین . جایی که فقر بود دین نیست. الکی بودجه ندن بابت حجاب . ریشه رو درست کنید.

 

0646...0939: باسلام لطفا مطرح کنید پس توزیع (سبد کالای حمایتی) که جناب وزیر رفاه چند ماه قبل وعده آن را داده بودند چه شد؟؟!! (نکند محرومان از یاد بروند) رضا نوروزی 45 ساله از میدان خراسان تهران .

 

1214...0917: تو را به خدا قسم بداد ما جانبازان بالینی فاقد مدرک بالینی باشید که از سال ۹۰ تا کنون ما بلاتکلیف هستیم لطف کنید از طریق برنامه‌ریزی به ما بسیجیان مظلوم هم برسید تعداد ما ۱۵۰۰ نفر است که خود و خانواده در  انتظار مسئولین ایثارگران سپاه و بنیاد شهید هستند که مشکلشمان را حل کنند. از سراسر ایران مربوط به قانون برنامه پنجم وشمشم.

 

2189...0913: از اصفهانم خود ثبت احوال میگه تعویض شناسنامه ۵۰۰۰۰ تومان کارت ملی ۴۲۰۰۰ تومان.

 

0829...0912: سلام و عرض ادب. سهم بلوک نورد و لوله اهواز که چند سال دست هدایتی بوده و بدون تکلیف، الان هم بعد از 7ماه دست آقای خدابخشی می باشد و هنوز تعین تکلیف نشده است. با اینکه وضعیت این سهم برای ایشان هر روز بهتر از روز قبل می باشد ولی این حجم از خوب بودن را برای خودشان خواسته و مانع از سود دادن به سهامداران می شوند.خواهشا بررسی کنید تا رسیدگی شود و سهامدارن به شکایت نزد قوه قضاییه پناه نبرند.سپاس

 

6854...0911: باسلام به مسئولین بگویید که لطفا به داد بیکاران برسید من یک جوان بیکار هستم جیب ها خالیه چیکار باید کرد خواهشا بداد ما برسید.

 

3445...0916: من یکی از 15 هزار کمک پرستار ایرانیم که 5 سال پیش دوره یک ساله رفتیم ولی تا الان بی تکلیف ماندیم کسی هم جوابگو نیست.

 

4885...0933: باسلام، لطفا با وزیر محترم دادگستری در مورد بلاتکلیفی استخدام 5000 نفر از پذیرفته شدگان آزمون استخدامی کادر اداری قوه قضاییه سال 96 مصاحبه کنید. باتشکر

 

2050...0939: سلام. در مسیر بی آرتی بزرگراه امام علی (جنوب به شمال) جنب ایستگاه معدن شرقی روبروی کارخانه سیمان سابق، کانال فاضلابی هست که به رودخانه راه دارد و جای خیلی کثیفی هست. در داخل آن کانال چند نفر به صورت شبانه روزی زندگی می کنند.

 

1201...0919: باسلام درمانکاه بيمارستان سينا ويزيت آزاد حساب مي کنند 50 هزار تازه پزشک متخصص هم در محل نيست و دستياران کارها را انجام مي دهند لذا اين موضوع با تعرفه های بيمه تامين اجتماعی کاملا منافات دارد.

 

1731...0913: سلام خدمت شما می خواستم خواهش کنم یک خبری از معادن ذغال سنگ استان کرمان شهرستان زرند وکوهبنان تهیه کنید واقعا دارن حق کشی می کنند. کارگر داخل تونل ۸ ساعت کار میکنه با ۲ملیون ۷۰۰تومن چندین ماهه که طرح طبقه بندی مشاغل رو باید اجرا کنن ولی نمیکنن بیاید از نزدیک ببینید اگر واقعا نمیترسید.

 

برای آموزش اصول تصویربرداری خبری برای شهروندخبرنگاران اینجا کلیک کنید

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار