طراحی وتولید بزرگترین فرش ماشینی جهان در اصفهان

مدیر صادرات شرکت قالی سلیمان گفت:صنعتگران هنر آفرین اصفهان بزرگترین فرش ماشینی جهان را به سفارش کشور عمان طراحی و تولید کردند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،نوید منزوی زاده مدیر صادرات شرکت قالی سلیمان بزرگترین واحد صنعتی تولید فرش غرب آسیا، در آیین رونمایی از این فرش نفیس و چشم نواز گفت: این فرش به مساحت ۷۰۰ مترمربع و باتراکم ۳۶۰۰ به سفارش کشور عمان طراحی و تولید شده است.

نوید منزوی زاده با اشاره به اینکه طراحی این فرش ۵۰ روز و بافت و تکمیل آن ۳۰ روز زمان برده است افزود:این فرش بی نظیربا یک میلیارد و ۱۰ میلیون گره بافته شده است.

طراحی وتولید بزرگترین فرش ماشینی جهان در اصفهان


او با بیان اینکه وزن این فرش دو تن است گفت: بزرگترین مسجد شهر صلاله عمان با این فرش نفیس مفروش می‌شود.
مدیر صادرات بزرگترین واحد صنعتی تولید فرش ایران افزود: نقشه این فرش اسلیمی و با رنگ‌های متنوع و طرح صفویه یاد آور تاریخ و تمدن کهن نصف جهان است.

منزوی زاده با اشاره به اینکه این شرکت با ابتکار عمل و خلاقیت و نوآوری در تولید محصول، حضور در بازار جهانی را حفظ کرده است گفت: ۳۰ کشور دنیا از جمله کشور‌های سوئد، انگلیس، روسیه، کانادا، امارات، عمان، کره جنوبی، قطر، سنگاپور و اندونزی مشتریان فرش‌های نفیس این شرکت هستند.

طراحی وتولید بزرگترین فرش ماشینی جهان در اصفهان


شرکت قالی سلیمان با بهره گیری از دستگاه‌های روز جهان و ارتباط با دانشگاه و نخبگان توانسته زمینه اشتغال هزار کارگر ماهر و متخصص را فراهم کند.

انتهای پیام/م

 

تلفیق هنر و صنعت اصفهان در بزرگترین فرش ماشینی جهان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
hosein
۰۱:۳۴ ۱۱ شهريور ۱۳۹۸
فرش کاشان کجا فرش اصفهان کجا ؟