رئیس اتحادیه گوشت گوسفندی اعلام کرد؛

جزئیات قیمت دام زنده در عید قربان/دام ماده مولد امسال وارد بازار نشده است

ملکی گفت: امسال دام ماده مولد وارد بازار نشده تا به تولید آسیبی نرسد.

جزئیات قیمت دام زنده در عید قربان/دام ماده مولد امسال وارد بازار نشده است به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از صدا و سیما، علی اصغر ملکی رئیس اتحادیه گوشت گوسفندی گفت: قیمت گوسفند زنده به ازای هر کیلو برای دام‌های با وزن بین ۵۰ تا ۵۵ کیلوگرم ۴۷ هزار تومان است و با بالا رفتن وزن دام قیمت آن تا ۴۲ هزار تومان کاهش می‌یابد.

وی افزود: با احتساب هزینه‌های تمام شده قیمت ۴۷ هزار تومان معقول است، چرا که در حال حاضر عرضه گوشت گوسفند با وزن کمتر از ۵۵ کیلوگرم بسیار پایین است و برای این گوسفندان نباید انتظار داشت که قیمت پایین‌تر از این باشد.

وی ادامه داد: قیمت دام نر حدود ۳۰ تا ۳۵ کیلوگرم هم به طور طبیعی حتی می‌تواند بالای ۴۷ هزار تومان هم باشد.

ملکی افزود: امسال دام ماده مولد هم وارد بازار نشده تا به تولید نیز آسیبی نرسد و این موضوع جای خوشحالی دارد.


بیشتر بخوانید: نرخ گوسفند زنده در عید قربان چقدر است؟/ کمبود عرضه در دام نداریم


رئیس اتحادیه دام گفت: برخی با تصور قیمت ۴۲ هزار تومان به بازار می‌روند این در حالیست که این مبالغ مربوط به دام‌های با وزن بالاست و قیمت دام‌های بین ۵۰ تا ۵۵ که اقبال زیادی به آن‌ها وجود دارد با قیمت ۴۷ هزار تومان عرضه می‌شود.

انتهای پیام/

قیمت گوسفند زنده ۴۷ هزار تومان است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
کارمند دون پایه
۲۳:۰۶ ۲۱ مرداد ۱۳۹۸
من که پول یه خرگوشم برا قربونی کردن ندارم چه برسه به گوسفند. امضا
Iran (Islamic Republic of)
عمار
۲۲:۰۷ ۲۰ مرداد ۱۳۹۸
بسم رب الشهداء والصدیقین : بنام خداووند جان و خرد :
کسانی که ندارند در روز عید قربان قربانی کنند و توانایی شریک شدن هم ندارند در خرید قربانی خودشان از خانواده های مستضعفین و محرومین و بینوایان جامعه زیر خط فقر محسوب می شوند و باید آنان که تمکن مالی دارند قربانی کنند و گوشت قربانی را مابین این خانواده های محترم و آبرودارهای نیازمند تقسیم کنند در خیشاوندان دور و نزدیکتان و همسایگان دور و نزدیکتان و در دوستان و آشنایان دور و نزدیکتان فقرا و مسکینان خاک نشین دور و نزدیکتان ایتام دور و نزدیکتان کودکان کار دور و نزدیکتان بیماران و سالمندان ناتوان و محرومین دور و نزدیکتان این گووشتهای قربانیها را تقسیم کنید و یا در کشورهای محروم و مظلومین فقیران گرسنه مثل کودکان یمن و در سر تا سر جهان اسلام ناب محمدی ص گوشتهای عید سعید قربان را صادر کنید تا توسط سازمانهای حلال احمر به دست بینوایان و گرسنگان برسد تا انشاءالله آنان هم در شادی و سرور عید سعید بزرگ و گرامی و گرانقدر قربان شریک شوند. والسلام و صلوات التماس دعا. پیشاپیش عید سعید قربان یوم الله روز قربانی کردن و غلبه بر نفس و به خاک کشیدن ابلیس و لشکریان شیاطین جن و انس ملعونش و اطاعت بی چون و چرا از دستورات خداوند جل جلاله را بر تمامی حجاج و مومنین مسلمین حزب الله سر تا سر جهان اسلام ناب محمدی ص یکپارچه و متحد و هماهنگ مقتدرو قدرتمند و باشکوه و با عظمت و خردمندان بصیر و ولایت مدار تبریک عرض میکنیم و انشاءالله این روز بر تمامی مسلمین سر تا سر جهان اسلام ناب محمدی ص مبارک باشد .
اَللّهُمَّ عَجِّلْ لِوَلِیِّکَ الْفَرَجَ وَ الْعافِیَةَ وَ النَّصْرَ وَ اجْعَلْنا مِنْ خَیْرِ اَنْصارِهِ وَ اَعْوانِهِ وَ الْمُسْتَشْهَدینَ بَیْنَ یَدَیْهِ .
لبیک یا رسول الله ص .
آخرین اخبار