امام جمعه موقت بوشهر گفت: معرفت‌افزایی در زمینه امامت و ولایت رسالت مسلمانان است.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، حجت‌الاسلام سیدغلامرضا هاشمی در خطبه‌های نماز عید سعید قربان در بوشهر با تبریک عید سعید قربان و آغاز دهه امامت و ولایت، بیان کرد: معرفت‌افزایی در زمینه امامت و ولایت وظیفه و رسالت مسلمانان است.

او ادامه داد: عید قربان مظهر عبودیت و نماد تسلیم حضرت ابراهیم (ع) در برابر اراده خداوند متعال در بزرگ‌ترین امتحان الهی است.

خطیب نماز عید سعید قربان در بوشهر با تاکید بر گرامیداشت دهه امامت و ولایت در مناطق مختلف استان، گفت: رسیدگی به نیازمندان و اطعام آنان باید در دستور کار مسلمانان در دهه امامت و ولایت قرار گیرد.

حجت الاسلام هاشمی، به پیام رهبر معظم انقلاب اسلامی به زائران بیت‌الله الحرام اشاره کرد و افزود: این پیام نماد محکوم کردن کانون‌های تروریسم، نهیب امت اسلامی بر سر رژیم کودک‌کش صهیونیست و برائت از مظلوم‌کشی و جنگ‌افروزی است.

او یکی از مهم‌ترین مسائل جهان اسلام را فلسطین عنوان کرد و گفت: دشمنان اسلام معامله قرن را برای فراموشی فلسطین اشغالی طراحی کرده‌اند، که رهبر انقلاب، شکست آن را پیش بینی کرده‌اند و در آینده نزدیک این مهم محقق می‌شود.

امام جمعه موقت بوشهر بیان کرد: تا کنون پیش بینی‌های رهبر انقلاب درباره جبهه دشمن و جبهه مقاومت محقق شده که پیروزی جبهه مقاومت در سوریه از آن جمله است.

حجت الاسلام هاشمی با اشاره به شکست آل سعود در حمله به یمن گفت: آل سعود که برای نابودی یمن برنامه‌ریزی کرده بود با تلاش جنبش انصارالله یمن توطئه‌هایش شکست خورده و توفیق عظیمی نصیب یمنی‌ها شده است.

انتهای پیام/ک

معامله قرن توطئه دشمن برای فراموشی فلسطین

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.