بختیاری گفت: یک هزار و ۹۰۰ واحد مسکونی در مناطق سیل زده استان خوزستان احداث و تعمیر می شوند .

مرتضی بختیاری رییس کمیته امداد امام خمینی(ره) روز دوشنبه ۲۱ مردادماه در سفر به استان خوزستان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، ضمن تبریک عید سعید قربان و آغاز دهه ولایت به همه و مردم شهید پرور و لایتمدار استان، بیان داشت : هدف از این سفر، بازدید از مجموعه اقدامات انجام شده و در حال انجام به کمک گروه‌های جهادی کمیته امداد در مناطق سیل زده است.

احداث و تعمیر یکهزار و ۹۰۰ منزل مسکونی در مناطق سیل زده خوزستان

او با اشاره به سیل عجیبی که ابتدای امسال خوزستان را فراگرفت و سبب خسارات زیادی به این استان وارد کرد، افزود:  به لطف خدا و همت همه مردم و مسئولان این سیل مهیب مهار شد و با پای کار آمدن همه اقشار جامعه، کار‌ها به خوبی در حال انجام است.

بختیاری احداث ۷۰۰ واحد مسکونی و تعمیر و بهسازی یک هزار و ۲۰۰ واحد مسکونی را از برنامه‌های کمیته امداد امام خمینی (ره) عنوان و تصریح کرد: مصمم هستیم و تلاش می‌کنیم کار تعمیر این واحد‌ها در مناطق سیل زده خوزستان تا پایان شهریور ماه سال جاری به اتمام برسد.

این مقام مسئول اظهار داشت : تلاش می‌کنیم ۷۰۰ واحدی که در دست احداث هستند تا پایان سال ۹۸، به مددجویان کمیته امداد تحویل داده شوند.

احداث و تعمیر یکهزار و ۹۰۰ منزل مسکونی در مناطق سیل زده خوزستان

رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) در ادامه بیان کرد: در سراسر کشور، چندین تفاهم نامه با سازمان برنامه و بودجه، سپاه پاسداران و بنیاد مسکن منعقد شده و ۱۷ هزار واحد مسکونی برای ۳ استان درگیر سیل تعمیر و احداث می شوند .

بختیاری اذعان داشت: به دلیل افزایش قیمت‌ها در سال ۹۷، مشکلاتی به وجود آمد و تغییراتی در تفاهم نامه‌ها در حال انجام است و بعد از تثبیت تفاهم و توافقنامه ها، ضمن فعال بودن تمامی پروژه‌های ایجادی و تعمیراتی، عملیات‌ها با سرعت بیش تری پیش خواهند رفت که آمار دقیق آن‌ها بزودی اعلام می شود .

احداث و تعمیر یکهزار و ۹۰۰ منزل مسکونی در مناطق سیل زده خوزستان

مردم، بزرگ‌ترین حامی کمیته امداد

او بزرگ‌ترین حامی کمیته امداد را مردم دانست و گفت: علاوه بر همکاری و همیاری مردم، دولت نیز همکاری بسیار خوبی با کمیته داشته و دارد.

بختیاری اظهار کرد: در استان‌های کشور، خیرین نیز کمک‌های بسیار زیادی را برای کمک به سیل زدگان ۳ استان خوزستان، گلستان و لرستان ارسال کردند و امیدواریم تمام تعهداتی را که در زمان پرویز فتاح، رییس سابق کمیته امداد امام خمینی (ره)، ۱۰۰ درصد عملیاتی و اجرایی شود.

احداث و تعمیر یکهزار و ۹۰۰ منزل مسکونی در مناطق سیل زده خوزستان

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.