قتل دلخراش زن متاهل در اوج رابطه عاطفی با عشق ممنوعه! + جزئیات

عشق ممنوعه به زن جوان کافی بود تا با سرنخی در صحنه یک جنایت، مردی در برابر اتهام قتل قرار گیرد.

قتل دلخراش زن متاهل در اوج رابطه عاطفی با عشق ممنوعه!به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، مرد جوان به خاطر علاقه دوران جوانی به دختری با وجود ازدواج او مجرد ماند و در رویایش به امید روزی نشست تا با عشق ممنوعه ازدواج کند.

قتل در جنوب تهران
ظهر ۷ مرداد امسال بود که مرد جوان پس از تعطیلی مغازه‌اش به سمت خانه‌شان در شهرک ولیعصر رفت و وقتی وارد خانه شد با جسد همسرش روبه رو شد و با سرو صدا از اهالی محل درخواست کمک کرد.

مرد همسایه وارد خانه مرد جوان شد و با مشاهده جسد زن ۳۹ ساله، پلیس را با خبر کرد و در این مرحله تیمی از ماموران کلانتری در محل حاضر شدند.


داغ ترین حوادث امروز:

گفتگو با سارق خبرساز/ گفتند حین سرقت می‌رقصیدم، اما بچه پاستوریزه‌ای هستم! + فیلم

سرنوشت دردناک زنی که با صیغه ۲ ماهه به رئیس خود اعتماد کرد

سرانجام سیاه زنی که از چنگ مرد بنگی به دام شوهر شیاد افتاد

خودسوزی داماد در خانه مادرزن!

دختر روستایی با تماشای فیلم ترسناک سکته کرد

کودک آزاری توسط نامادری معتاد

زن تهرانی بعد خروج از بانک به طرز فجیعی به قتل رسید


تحقیقات جنایی
در بررسی‌های ابتدایی احتمال می‌رفت زن جوان دست به خودکشی زده باشد، اما با توجه به مرموز بودن این پرونده، تیمی از ماموران اداره ۱۰ پلیس آگاهی تهران به دستور بازپرس ویژه قتل در محل حاضر شدند.کارآگاهان که همراه تیم تشخیص هویت در محل حاضر شده بودند، پی بردند که روی بدن زن جوان آثار ضرب و جرح وجود دارد و چهار ساعت از زمان مرگ وی می‌گذرد که در این مرحله جسد برای بررسی علت مرگ به پزشکی قانونی منتقل شد.

تیم پلیسی در این مرحله شوهر زن جوان را هدف تحقیق قرار دادند که گفت: صبح به سرکار رفتم و دخترم نیز به خانه یکی از بستگانم رفته بود، من بعد از تعطیلی مغازه به خانه رفتم که با جسد زنم روبه رو شدم.وی افزود: من و همسرم اختلاف داشتیم، اما هیچ وقت فکر نمی‌کردم قصد خودکشی داشته باشد و با دیدن جسد زنم داخل خانه شوکه شدم.

یک سرنخ
کارآگاهان در صحنه جرم و در کنار جسد زن جوان یک کارت عابربانک به نام یک مرد جوان پیدا کردند و همین سرنخ در اختیار ماموران قرار گرفت تا این که چند روز بعد پزشکی قانونی اعلام کرد که زن جوان از ناحیه گردن خفه شده است و فرضیه خودکشی به قتل تبدیل شد.

با توجه به کشته شدن زن جوان و پیدا شدن کارت عابر بانک مرد ناشناس، تجسس‌های پلیسی برای افشای راز این جنایت معمایی در پلیس آگاهی تهران آغاز شد.

کارآگاهان در گام نخست موبایل قربانی جنایت را تحت بررسی قرار دادند و مشخص شد مهسا با مرد ناشناسی ارتباط پنهانی داشته است و از چندی قبل با هم در ارتباط هستند.

سکوت دختر
در این مرحله دختر ۱۸ ساله این خانواده هدف تحقیق قرار گرفت و به ماموران گفت: پدر و مادرم همیشه با هم اختلاف داشتند و سر هر مسئله کوچکی با هم درگیر می‌شدند.

وی افزود: چندی قبل متوجه شدم مادرم با یک مرد آشنا شده است و از من خواست تا درباره این ماجرا سکوت کنم و حتی یک روز که تولدم بود، مرد غریبه که اسماعیل نام دارد به من کادوی تولد داد و با توجه به اختلافات پدر و مادرم تصمیم گرفتم درباره رابطه مادرم با اسماعیل سکوت کنم.

دختر جوان ادامه داد: بعد از فوت مادرم، اسماعیل بار‌ها پیامک‌هایی به من داد و در بیشتر آن‌ها درباره مادرم و دلتنگی‌اش حرف می‌زد.

بازداشت مرد عاشق پیشه
همین اطلاعات کافی بود تا ماموران اداره جنایی پلیس آگاهی تهران برای دستگیری اسماعیل وارد عمل شوند و با تحقیقات میدانی و اطلاعاتی خانه اسماعیل شناسایی شد و روز شنبه ۱۹ مرداد در عملیاتی غافلگیرانه مرد جوان دستگیر شد و در بازرسی از خانه اسماعیل، مدارک شخصی زن جوان در خانه وی پیدا شد.

مرد جوان که دلباخته عشق قدیمی‌اش بود وقتی پیش روی ماموران قرار گرفت ادعا کرد که عاشق مهسا بوده، اما او را به قتل نرسانده است.

اسماعیل گفت: سال‌ها قبل با مهسا آشنا شدم و آن روز‌ها دلباخته و عاشقش شدم و تصمیم گرفتم با او ازدواج کنم، اما وقتی به خواستگاری‌اش رفتم خانواده‌اش مخالفت کردند و این مخالفت باعث شد تا دیگر نتوانم با مهسا در ارتباط باشم و در همه این سال‌ها همیشه به او فکر می‌کردم تا این که شنیدم مهسا با یک مرد ازدواج کرده است.

وی ادامه داد: عاشق مهسا بودم و بعد از او دیگر نتوانستم عاشق کسی شوم و در این مدت مجرد بودم تا این که چندی قبل به صورت خیلی اتفاقی مهسا را پیدا کردم و با هم به صورت پیامکی در ارتباط بودیم و همیشه از اختلافاتش با همسرش حرف می‌زد.
اسماعیل گفت: مدتی سعی کردم با نصیحت و حرف هایم او را آرام کنم تا به زندگی‌اش ادامه دهد، اما کار از کار گذشته بود و اختلاف او با شوهرش زیاد بود به حدی که همیشه با هم درگیر بودند تا این که یک روز مهسا خواست کمکش کنم.

مهسا تصمیم گرفته بود طلاق بگیرد و در این مدت دوستی قدیمی ما شکل جدیدی به خود گرفت و من که سال‌ها چشم انتظار دختر مورد علاقه‌ام بودم وقتی شنیدم تصمیم دارد بعد از جدایی از همسرش با من زندگی کند با او همراه شدم.

مرد عاشق پیشه گفت: در این مدت با مهسا به صورت پنهانی در ارتباط بودم و کمکش کردم تا مراحل جدایی از همسرش را انجام دهد و، چون می‌دانستم نیاز به پول دارد همیشه به او پول می‌دادم و روز‌های آخر یک کارت بانکی‌ام را در اختیارش قرار دادم که وقتی به دادگاه می‌رود در صورت نیاز به پول از آن برداشت کند و قصد داشتم از همان ابتدا خودم را به او ثابت کنم.همه چیز خوب پیش می‌رفت و دختر ۱۸ ساله مهسا نیز از رابطه دوستی ما با خبر بود تا این که شنیدم مهسا فوت کرده است.

بار دیگر به گذشته برگشتم، روز‌هایی که قصد داشتم با دختر مورد علاقه‌ام ازدواج کنم، اما مخالفت خانواده‌اش او را از من گرفت و این بار قصد داشتیم دوباره با هم ازدواج کنیم، اما او برای همیشه مرا تنها گذاشت.

باور کنید من در مرگ او نقشی نداشتم و در این سال‌ها منتظر بودم که با او ازدواج کنم و نمی‌دانم چه اتفاقی افتاده و چه کسی با او دشمنی داشته که مهسا را به قتل رسانده است.

بنا به این گزارش، بازپرس غلامی از شعبه سوم دادسرای امور جنایی تهران با توجه به تنها مظنون این پرونده که اسماعیل است دستور داد تا وی برای تحقیقات بیشتر در اختیار ماموران اداره ۱۰ پلیس آگاهی تهران قرار گیرد.

 

تحلیل کارشناس
عشق‌های موازی
دکتر امان ا... قرایی مقدم جامعه شناس و استاد دانشگاه
افرادی که قبل از ازدواج عاشق می‌شوند، ولی به هر دلیلی نمی‌توانند با فرد مورد علاقه شان ازدواج کنند هنگام انتخاب فرد دیگری به عنوان همسر دچار تعارض می‌شوند و خطراتی زندگی مشترک جدیدشان را تهدید می‌کند. برخی افراد این پدیده را عشق اول می‌نامند و ذهنیت شان به این گونه است که عشق اول فراموش نشدنی است. گاهی اوقات در برخی پرونده‌های جنایت‌های هولناک یا خیانت‌هایی که به طلاق و جدایی منتهی شده است دیده می‌شود زن و مرد بعد از ازدواج به دلیل انتخاب اشتباه و مسیر نادرستی که در زندگی مشترک در پیش گرفته اند یاد عشق اول می‌کنند و همین مسئله بنیان زندگی شان را از بین می‌برد. این گونه رابطه‌های آسیب زا به شدت خطرناک است، زیرا از روی منطق و تصمیم گیری عقلانی نیست و این افراد ارزش‌ها و هنجار‌های اجتماعی و خانوادگی را زیر سوال می‌برند. زندگی این قبیل افراد که یاد خاطرات عشق قدیمی شان می‌کنند متزلزل بوده است و استحکامی ندارد و گاهی به دلیل ترس از طلاق و جدایی به روابط خارج از چارچوب خانواده پناه می‌برند که آسیب‌های اجتماعی بی شماری را رقم می‌زنند. عشق‌های کاذب گذشته به دلیل تقلید از رسانه‌ها و فضای مجازی شکل می‌گیرد و دوست یابی‌های گسترده و کمرنگ شدن معنویات در وجود افراد سبب می‌شود خیانت و جنایت در جامعه گسترش یابد. برخی والدین متاسفانه وظیفه اصلی یک زندگی مشترک و مسئولیت پذیری را به فرزندان خود آموزش نمی‌دهند و برخی فرزندان به دلیل شرایط نامساعد خانوادگی برای فرار از آن موقعیت‌ها دست به انتخاب نادرست همسر می‌زنند و به دلیل پایین بودن میزان رضایتمندی از زندگی زناشویی و سست بودن بنیان خانواده با عشق‌های قدیمی خود ارتباط می‌گیرند وقتی مسئولیت‌های زندگی به فرزندان آموزش داده نمی‌شود تصورات اشتباه درباره ازدواج و زندگی مشترک شکل می‌گیرد و احساسات جای خود را به منطق می‌دهد و همین موضوع سبب وقوع رخداد‌های ناگوار در جامعه می‌شود. از سوی دیگر کاهش سن روابط قبل از ازدواج موضوعی چند وجهی است که علت‌های بی‌شماری دارد. سهل‌انگاری خانواده و نبود نظارت والدین بر روابط و هیجانات نوجوانان و جوانان یکی از دلایلی است که در سال‌های اخیر به روابط جنسی نوجوانان و جوانان منجر شده است به طوری که این روابط در سنین پایین دیده می‌شود و گاهی ازدواج‌هایی از روی بی منطقی صورت می‌گیرد.

منبع:خراسان

انتهای پیام/

برچسب ها: اخبار حوادث ، قتل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۳۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
سامان از آکادمی.Art.7
۱۵:۲۰ ۱۴ خرداد ۱۴۰۲
با اجازه آقایون و خانوم های محترم در هر جایگاه موفق اجتماعی...
میخواستم یه سناریو متفاوتی رو به عرض برسونم و اونم اینکه شاید هیچ کدوم از این مواردی که حدس زده شد نباشه و در نهایت کار یه شخص ثالثی باشه که حتی اجیر هم نشده باشه
چون براحتی می‌تونه کار یک زن از دوستان به اصطلاح صمیمی ولی زیرک و ناتوی خود اون خانوم باشه که به طمع پول داخل کارت مدتی رو با مقتول به بهانه کمک و همدردی بخاطر این مشکلاتش وقت میگذرونده و در زمانی که دختر مقتول هم در منزل نبوده فرصت رو غنیمت شمرده و به خاطر گرفتن کارت با مقتول درگیر شده و مرتکب این قتل میشه و با توجه به اینکه از رمز کارت هم مطلع بوده کارت رو آنی خالی میکنه و البته که در صورت حرفه ای بودن و به همراه داشتن یک دستگاه کارتخوان...
و اما در پایان کار احتمالا یا به فرد قاتل کلی استرس و ترس غالب بوده و چون باید از شر کارت خلاص می‌شده اونو همون جا پرت کرده و یا به نیت قبلی به قصد گمراه کردن مامورین این کارو انجام داده و هر چند که مامورین آگاهی با این ترفندهای کلیشه ای هرگز گول نمی‌خورن ولی احتمالات رو در نظر میگیرن. بهر حال آخرین مرحله شاید بگید از بررسی انتقال حساب بالاخره فاتل مشخص میشه ولی نه چون اون کارت می‌تونه یه کارت سرقتی و یا خریداری شده باشه که معمولا
باید خیلی سریع پول رو از طریق خرید کالاهای
گران فیمت از کارت خارج کنن و در نهایت مشکل پیگیری قضایی حساب گریبانگیر صاحب اصلی کارت خواهد شد اگر که به محض آگاهی از فقدان کارت بانکی خود از طریق عابر بانک و یا همراه بانک گوشی و یا مراجعه حضوری به بانک یا یکی از شعبات خدمات مشترکین اقدام به مسدود کردن کارت خود نکرده باشه.
با تشکر از تحمل و صبوری شما در خواندن این متن. خدانگهدار و به امید جامعه ای بدون جرم و جنابت برای تمام دنیا.
Iran (Islamic Republic of)
خارچشم آمریکا
۱۴:۰۱ ۲۴ آبان ۱۴۰۱
به به چقدر کاراگاه و روانشناس
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۰۴:۵۰ ۱۰ اسفند ۱۴۰۰
دوستان عزیز
احمق نباشید مشکل نه اسماعیله نه مهسا خانوم
درد جلمعه اموزش و دخارت خانواده هست این دو نفر عاشق هم بودند که خانواده دخالت کرد
خانواده ایرانی همه چیز را مخفی می‌کند تا بچه خودش بفهمه بعد اون بچه میترسه سوال کنه تا بزرگ میشه برای دختر ها ۱۸-۲۵ ازدواج میکنند عملا هیچ آموزه درستی از بچگی بهشون نمیرسه
من هرجا این بحث بشه گفتم مشکل خانواده است اگر قدرتش رو داشتم فرزند اوری برای خانواده های بی سواد و نادان رو ممنوع میکردم
Iran (Islamic Republic of)
حامد
۰۶:۳۶ ۰۴ آذر ۱۴۰۰
اون بنده خدا که مرده اسماعیل هم که گیره شوهره زنه احتمال زیاد قاتله گیر می‌کنه ومن دلم برا دختره میسوزه تنها مونده عزیز دلم بیا پیش خودم دلداریت بدم حیفی تو بخوای غصه بخو ری ایمیل بده بگم کجا بیای
Iran (Islamic Republic of)
Pro
۰۴:۱۷ ۱۹ بهمن ۱۳۹۹
کی میخان این زن هایی که میگن قضاوت نکنید منقرض بشه کی میخاید بفهمید خیانت هیچ تو جیهی نداره
Iran (Islamic Republic of)
دایانا
۲۰:۵۲ ۱۲ تير ۱۳۹۹
به نظر من قاتل شوهرشه بعد کهدفهمیده دختره با اسماعیل حرف میزنه زنه رو کشته بهد کارت رو گذاشته بغل دختره که فکر کنن اسماعیل کشتش
Iran (Islamic Republic of)
دایانا
۲۰:۴۰ ۱۲ تير ۱۳۹۹
اخر قاتل کی شد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۰ ۲۹ خرداد ۱۳۹۹
لطفا قضاوت نکنین وقتی از درون زندگی کسی خبر ندارین،،شاید هر کدومتون جای اون زن بودین خیانت میکردین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۱۸ ۰۳ خرداد ۱۴۰۰
چ ربطی داره همه تو زندگی مشکل دارن
Iran (Islamic Republic of)
ترانه مهر شکوهیان
۱۵:۴۴ ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۹
باید دختر آن را تحویل دانشگاه داد تا حقوق و پول و زندگی مستقلی داشته باشند
Iran (Islamic Republic of)
هولمز
۲۲:۳۴ ۳۰ شهريور ۱۳۹۸
سر مخفی !!!؟
قاتل ناپیدا ؟؟؟؟؟!
Iran (Islamic Republic of)
سیروس
۲۳:۱۰ ۱۹ شهريور ۱۳۹۸
خدا به داد کسی برسه که با این دختر ازدواج بکنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۳۸ ۳۱ مرداد ۱۳۹۸
میشه بگید بلاخره قاتل کیه
Iran (Islamic Republic of)
بهروز
۱۹:۱۰ ۳۰ مرداد ۱۳۹۸
آخرش چی شد قاتل شاید همسرش باشه وقتی فهمیده زنش خیانت میکنه خودش نقشه قتل کشیده و کارت عمدی گذاشنه توی دید مقتول کارت جلوی دید نمتونه گذاشنه باشه از ترس دیده شدن اونو پنهان میکنه
Iran (Islamic Republic of)
س ح
۰۰:۲۵ ۲۷ مرداد ۱۳۹۸
متاسفانه کمبود محبت باعث میشه خانم ها مسیر اشتباهی رو طی کنن در هر صورت ما در مقام قضاوت نیستیم
Iran (Islamic Republic of)
سحر
۱۵:۳۳ ۲۵ مرداد ۱۳۹۸
اینم بگم که حتی یک زن در صورت خیانت و عمل منافی عفت چه زنده باشه چه مرده خانوادش میتونن تقاضای اجرای مهریه رو بکنن اینکه بیان بگن چون خیانت و فساد کرده کشته شده دلیلی بر نگرفتن مهریه نمیشه
Iran (Islamic Republic of)
سحر
۱۵:۱۴ ۲۵ مرداد ۱۳۹۸
قابل توجه همه زن اگرم به هر دلیلی فوت کنه مهریه اش سرجاشه این توی قانونه و خیلی از زنها نمیدونن که خانواده زن میتونه طلب مهریه متوفی را بکنه اگه اینو همه بدونن این خیال خام که با قتل زن شوهرش از دادن مهریه راحت میشه را به گور میبرن
Germany
ناشناس
۱۹:۴۷ ۲۴ مرداد ۱۳۹۸
سزاواره اون مرگ نبود باید خیلی عذاب میکشید بعد میمورد خدا به شوهرش صبر بده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۳۷ ۲۴ مرداد ۱۳۹۸
پلیس ، دزد خونه مارو با اثر انگشتو کلی تحقیق گفتن اثر انگشتش هست تو بایگانی ولی اسمو عکسش نیست!
Iran (Islamic Republic of)
ب ط
۱۶:۴۲ ۲۴ مرداد ۱۳۹۸
قاتل به محل جرم برمیگردد
Iran (Islamic Republic of)
Hj
۱۶:۳۸ ۲۴ مرداد ۱۳۹۸
زن خائن رو باید تکه تکه کرد بندازن جلوی سگا بخورنش
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۶ ۲۴ مرداد ۱۳۹۸
بنظرمن قاتل دخترست،
Australia
ناشناس
۱۳:۰۶ ۲۴ مرداد ۱۳۹۸
تا از دیواره کسی بالا نری. از دیوارت بالا نمیرن.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۳ ۲۴ مرداد ۱۳۹۸
به نظر من قاتل دخترشه
Iran (Islamic Republic of)
امیر
۱۲:۲۴ ۲۴ مرداد ۱۳۹۸
قبل از طلاق از شوهرش, ارتباط با اسماعیل اشتباه بوده واین خیانته
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۱۵ ۲۳ مرداد ۱۳۹۸
حالا قاتل کی بود؟
Iran (Islamic Republic of)
سینا
۲۲:۱۲ ۲۳ مرداد ۱۳۹۸
ای کاش توی هر ازدواجی اجبار در کار نبود اگه این خانوم با اجبار ازدواج نمیکرد و با عشقش ازدواج میکرد اخرش این بود که اگه به تفاهم نمیرسیدن جدا میشد نه اینکه کشته بشه یه بچه یتیم بشه
Iran (Islamic Republic of)
علی
۲۲:۰۱ ۲۳ مرداد ۱۳۹۸
هرکس که نابود کرد کار مردانه ای کرد ، فرقی نمی کنه شوهره باشه یا اسماعیل
Iran (Islamic Republic of)
کارآگاه درک
۲۱:۴۹ ۲۳ مرداد ۱۳۹۸
عجببببب!!!!!
کدوم آدم عاشقی میاد عشقشو بکشه?!اونم بعد اینهمه سال انتظار?!! باور کردنش خیلی سخته...
با توجه به اختلاف زن و شوهر و خبردار بودن دختر خانواده از خیانت مادرش! و اینکه در روز حادثه تنها شاهد ماجرا یعنی دختر خانواده در منزل نبوده و با نقشه قبلی به منزل یکی از بستگان پدرش رفته ! و اینکه کارت اسماعیل هم در صحنه قتل روی زمین دیده شده! میشه این نتیجه رو گرفت که شوهر مقتول از جریان خیانت همسرش اطلاع داره و با توجه به اینکه زنش بدنبال طلاق بوده و چون تو این شرایط بد اقتصادی گرفتن مهریه و نفقه و اجرت المثل و نحله و ... برای مرد کمرشکنه! همسر مقتول با نقشه قبلی دخترشو از صحنه خارج کرده و پس از خفه کردنش ( طوری که کسی صدای مقتول و نشنوه که براش دردسر نشه) با انداختن کارت عابربانک اسماعیل در صحنه جرم,صحنه سازی میکنه و با خیال راحت میره مغازه ش...
با مرگ زن! همسرش از ۲ چیز راحت میشه!
۱ . از پرداخت مهریه و نفقه و احرت المثل و ... و همچنین دادگاه رفتنای الکی...
۲. یه مرد خائن رو که با زنش ارتباط داشته رو بدون خون و خونریزی و با زیرکی تحویل قانون میده که به احتمال زیاد اعدام میشه ...
در اینجا همسر مقتول با ۱ تیر ۲ نشون میزنه و با خیال راحت زندگیشو میکنه...
واقعا دستمریزاد به این زیرکی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۴۵ ۲۳ مرداد ۱۳۹۸
بنظرمن قاتل شوهرست ودختره هم بیشترازاینامیدونه
Iran (Islamic Republic of)
Nazila
۲۱:۳۶ ۲۳ مرداد ۱۳۹۸
به نظرمنم قاتل یا شوهربوده یا دختر.چون اسماعیل خیلی نادان باشه بد قتل کارتو دقیقا جایکه قتل انجام شوده باشه جا بزاره .وقتی توری،وانمودکرده که این حادثه خودکشی بود
Iran (Islamic Republic of)
Gh
۲۱:۲۲ ۲۳ مرداد ۱۳۹۸
نمی دونم چرا ولی اگه دقت کرده باشین توی روابط نامشروع و خیانت به همسر همیشه جزاش سخته ،همه ی دنیا هم متفرن از اینگونه روابط
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۱۲ ۲۳ مرداد ۱۳۹۸
اگه مرد واقعا مرد باشه و قدر زن و زندگیشو بدونه و نیازهای مادی و عاطفی زنشو فراهم کنه بخدا که هیچ زنی خیانت نمیکنه.متاسفانه عامل تمام این فسادها مردها هستن
Iran (Islamic Republic of)
حمید
۲۱:۱۱ ۲۳ مرداد ۱۳۹۸
قاتل همون مقتوله
Iran (Islamic Republic of)
سمیرا
۲۱:۰۳ ۲۳ مرداد ۱۳۹۸
قاتل شوهرش بوده. و خوب کاری کرده سزای خیانت همینه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۵۶ ۲۳ مرداد ۱۳۹۸
به نظر من باعث بانی این جنایت پدر و مادر دختر هستش و عاشق پیشه هم باید فکر این بود که که دیگه این خانم قسمتش نبوده باید بیخیالش بوده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۴۱ ۲۳ مرداد ۱۳۹۸
هرکی کشتتش دمش گرم.مرگ حقش بود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۳۶ ۲۳ مرداد ۱۳۹۸
بدون شک همه ی ما تشخیص کاردرست رو از نادرست داریم، حتی فاعله فعل
ولی از بهمون یاد ندادن "قضاوت نکنیم"
قضاوت نکنیم
Germany
مصطفی
۲۰:۱۴ ۲۳ مرداد ۱۳۹۸
من ک میگم قاتل عزرائیله..
Iran (Islamic Republic of)
Sadaf
۱۹:۳۴ ۲۳ مرداد ۱۳۹۸
از نظر من هم قاتل خوده شوهره است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۳۲ ۲۳ مرداد ۱۳۹۸
به نظر من اسماعیل قاتل نیست،مرد قبلاً از رابطه ی همسرش با خبر شده و کارت عابر رو هم دیده بعد هم متوجه شده که زن برای طلاق اقدام کرده واسه ی همین اینا دلایل کافی برای کشتن زن توسط همسرش هست اون کارت رو هم خودش انداخته کنار جنازه ی زنش
Japan
Ysmin
۱۹:۱۴ ۲۳ مرداد ۱۳۹۸
بچه ها الکی قصاوت نکنین شما درد اون زن رو نکشیدین . تا حالا کسی شما رو به زندگیه زوری اجبار نکرده کع اینقد راحت حرف میزنین . منم به این درد دچارم . منم از ۱۵ سالگی تا ۱۷ سالگی با پسری که دو سال از من بزرگتر بود رابطه عاشقانه داشتیم ولی خب مادرم زد همه چیرو خراب کرد که بتونم با یکی دیگ ازدواج کنم و منو پیش اون خراب کرد . ازتون میخام به مشکلی که دچار نشدین حرف نزنین دربارش
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۵۱ ۲۳ مرداد ۱۳۹۸
ادم خوبه در مورد خودش ودیگران وکیل نباشه قاضی باشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۰۶ ۲۳ مرداد ۱۳۹۸
در اوج رابطه عاطفی با عشق ممنوعه؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!
Iran (Islamic Republic of)
رها
۱۷:۵۲ ۲۳ مرداد ۱۳۹۸
حالا هر که هست ،ولی ی زن نباید ب همسرش خیانت کند بدترین اتفاق تو هر زندگی خیانت کردنع تو أین شرایط هر اتفاقی ممکنه بیوفته ب شو هره بد می خوره هزار سوال بی پاسخ تو ذهنش می مونه ومیلیونها چرا، وعلامت سوال,ز ندگی نمی کنی مثل بچه آدم جدا شو ن بابی ابرویی خیانت نکن تا هستی حقش بوده خفش کنن،تو دنیا هر چیزی می شه بدست آورد اما ابرو نه وقتی رفت به هیچ قیمتی نمی شه خریدش،،،،خانم دکتر رها،
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۴۹ ۲۳ مرداد ۱۳۹۸
به نظر من خودِ خودِ مهسا قاتله، این زن بی صفت و خطاکار را باید هر چی زودتر دستگیر کنند تا به سزای عملش برسد
Iran (Islamic Republic of)
الهام
۱۷:۰۴ ۲۳ مرداد ۱۳۹۸
کسی که به خودش اجازه میده با یک زن شوهر دار در ارتباط باشه خود شیطانه،پس نتیجه میگیریم خود اسماعیل شیطان صفت قاتل است
United States of America
نصرالله
۱۶:۴۶ ۲۳ مرداد ۱۳۹۸
سلام بیایید در باره همدیگر قضاوت نکنیم همه ما انسانیم وامکان اشتباه داریم وباید یاد بگیریم همدیگه رو ببخشیم واگر زمانی که خواستیم قضاوت کنیم زمانی باشه که حرف دو طرف رو شنیده باشیم وکاملا از موضوع مطلع باشیم من به شخصه فقط از خدا میخوام منو امتحان نکنه
Iran (Islamic Republic of)
حسن
۱۶:۴۶ ۲۳ مرداد ۱۳۹۸
به نظرم شوهرش فهمیده جریان از چه قراره ،یکی رو اجیر کرده تا زنشو بکشه،صحنه هم جوری تنظیم کنه که بیوفته گردن اسماعیل.
Iran (Islamic Republic of)
خیرخواه
۱۴:۴۴ ۲۳ مرداد ۱۳۹۸
خدا عاقبتمونو ختم بخیر کنه، آخه چرا، چرا انقدر بدجنس شدیم همسر با همسر، بچه با پدر و مادر، آخه واقعا از محبت خارها گل میشود، زندگی رو برای هم جهنم نکنید، اعصاب ندارید یه خورده وقت بذارید برای آرامش خودتون، به خدا، با خدا بودن بهتر از ناخدا بودنه.
اللهم عجل لولیک الفرج
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۸ ۲۳ مرداد ۱۳۹۸
چقد مشتاقن بعضیا بدونن قاتل کیه بعضیاهم شوهر قاتل کردن یکی هم دختره رو و بعضیا عاشق پیشه رو خب الان رای گیری میکنیم ک شوهره قاتله بعدش همچی حل میشه یه خانواده از هم پاشیده یه نفر مرده دونفر مضنونن چرا پدرمادرا نمیزارن جوونا ب عشقشون برسن چرا نمیزارن جوونا خودشون تصمیم بگیرن مگه عقل ندارن بیخیال بابا اساسا اینجا مشکله همه ی این اتفاقات
Iran (Islamic Republic of)
role_alaf
۱۴:۲۱ ۲۳ مرداد ۱۳۹۸
ب دختره یه شارژه پنجی ایرانسل بخرن همه چی رو میگه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۰ ۲۳ مرداد ۱۳۹۸
سزای خیانت کارا میگه وتموم
Iran (Islamic Republic of)
سیامک
۱۳:۴۷ ۲۳ مرداد ۱۳۹۸
به نظر من قاتل خود اسماعیله حالا دوست دارید باور نکنید من خودم درگیر این طور عشقیم ولی اگه به بفهمم عشقم به عشقش خیانت بکنه اونم به خاطر من خودم میکشمش هزار دلیل داره که امثال من و اسماعیل درکش میکنمیم ولی قضیه من یه کم متفاوته
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۵ ۲۳ مرداد ۱۳۹۸
هرکی بوده دستش درد نکنه اینا که برای چهارچوب خانواده حرمت قائل نیستند زنیکه بعد از 18 سال ویک دختر بدتربیت بدتر ازخودش تازه یاد عشق بازی افتاده پس حرمت خونواده چی میشه به کجا داریم میریم ما آقا خانوم شمایی که ازدواج میکنی برای فساد بعد ازدواج مگه زورت میکنن
با اونی که نمیخوای ازدواج کنی ازدواج کنی تا بعدش بری سر عشق اولت مقصری مشکل داری فاسدی از خونواده چیزی حالیت نیس فکرت فقط پول وفساد منحرفی خونواده نداشتی که که فکرت اینجوری خراب شده درپایان از قاتل تشکر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۷ ۲۳ مرداد ۱۳۹۸
چقدکاراگاه خخخخ
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۳ ۲۳ مرداد ۱۳۹۸
بابا شما رو به جان عزیزتون نظر ندین شما که کارشناس نیستین بنده خداهایی که این وسط باشن شاید ناراحت بشن تازه شاید اصلا کار فرد سومیه
Iran (Islamic Republic of)
Feiz
۱۳:۰۲ ۲۳ مرداد ۱۳۹۸
ولی بچه ها انصافا یه دقیقه خودتون و بزارین جای شوهره.
زنت باهات اختلاف داشته باشه و خیانت بکنه بهت... دخترت با زنت و اون مرد غریبه همدست باشه. چندین سال زندگی مشترکت و خانواده ای که ساختی و زحماتی که کشیدی و خلاصه که دارایی‌ت داره از بین می ره... ما اگه جاش بودیم چیکار میکردیم؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۱۰ ۲۳ مرداد ۱۳۹۸
من بودم اصلا ازدواج نمیکردم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۶ ۲۳ مرداد ۱۳۹۸
شوهرش قاتله
Iran (Islamic Republic of)
بی نام
۱۲:۳۴ ۲۳ مرداد ۱۳۹۸
لطفا ادامه تحقیق هارو بگین ،،ببینیم کی قاتل بوده بالاخره




۹۰درصدکامنتا گفتن شوهره قاتله،،،
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۰ ۲۳ مرداد ۱۳۹۸
به نظر من اسی عاشق دختر ۱۸ ساله شده ونظرش از مادر به دختر برگشته ولی با مادر به اختلاف رسیده دعواشون شده کشتش.کارت هم تو خونه پیداشده وگرنه هیچ احمقی همچین مدرکی رو کنار جتازه نمیندازه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۰ ۲۳ مرداد ۱۳۹۸
سلام به نظرم 99درصدشوهرش بوده
Iran (Islamic Republic of)
Aria
۱۲:۰۲ ۲۳ مرداد ۱۳۹۸
به نظر من دستگاه قضا و پلیس بهتر میتونه قاتل رو پیدا کنه چون در این زمینه متخصصین با تجربه ایی داره، البته هم شوهر و هم اسماعیل باید مدتی مورد تحقیقات قرار بگیرند .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۱ ۲۳ مرداد ۱۳۹۸
اینجور رابطه های شیطانی هم گناهه هم بد شگون وهمیشه با یک قتل همراهه واخرسر هم ادم میفهمه هیشکی انقدر ارزش نداره ...
Germany
ناشناس
۱۱:۳۲ ۲۳ مرداد ۱۳۹۸
بقیه خانم های عزیز درسی عبرد بیگیرد از این رابیته های نا مشروح
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۷ ۲۳ مرداد ۱۳۹۸
به نظرم قاتل قاتله
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۵ ۲۳ مرداد ۱۳۹۸
قاتل اسماعیله. خیلی زرنگ بوده کارتش رو از قصد جا گزاشته
France
shima
۱۰:۵۹ ۲۳ مرداد ۱۳۹۸
شاید همسرش از دوستی خبردار شده زنشو کشته کارت عابر بانکی ک پیش زنش بوده رو گذاشته ک بگن دوست اونو کشته بی شک شوهرش این کارو کرده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۰ ۲۳ مرداد ۱۳۹۸
دوست عزیز خدا هم در قرآن نگفته سزای زن یا مرد خیانتکار مرگ باشه طلاق واس همین موقعس
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۷ ۲۳ مرداد ۱۳۹۸
کار شوهرش بوده و کارتو گذاشته ک ذهن پلیس رو بکشونه سمت اسماعیل
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۰۳ ۲۳ مرداد ۱۳۹۸
شوهرش قاتل
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۵۵ ۲۳ مرداد ۱۳۹۸
تو ماجرا
کارت دست دختره بوده
پس دختره کشته
Japan
مینا
۰۹:۳۳ ۲۳ مرداد ۱۳۹۸
شایدم خانومه منصرف شده ازطلاق وبه خاطرفرزندش گفته طلاق نمیگیره بعدازاون اسماعیل هم امده باهم درگیرشدن.اسماعیل هم که عاشقش بوده نتونسته تحمل کنه وکشته اونو.کنجکاوم بدونم کی کشته وچرا
Iran (Islamic Republic of)
ح
۰۹:۰۲ ۲۳ مرداد ۱۳۹۸
قاتل باید اعدام شود
Romania
ناشناس
۰۸:۵۳ ۲۳ مرداد ۱۳۹۸
‌کارت عابر بانک کشته فقط خودش انجا بوده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۹ ۲۳ مرداد ۱۳۹۸
چه قدرتی داشته کارت عابربانک
Luxembourg
ناشناس
۰۸:۲۱ ۲۳ مرداد ۱۳۹۸
ماشاالله چقد کارشناس و متخصص داریم!!!یکمی ازین تخصص را هم در زندگی خودتان بکار ببرید !!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۱۸ ۲۳ مرداد ۱۳۹۸
خدایا به ایمان بده تا از وسوسه شیطان دوری کنیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۰۰ ۲۳ مرداد ۱۳۹۸
الهی آمین.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۰۰ ۲۳ مرداد ۱۳۹۸
بنظرم قاتل اسماعیل است درحالت درگیری با مقتول عابر بانک افتاده است ودر آن هنگام متوجه افتادن کارت نبوده است چرا عابر بانک ب ایشون بدهند میتونستم کارت ب کارت کند برایش
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
ناشناس
۰۷:۲۰ ۲۳ مرداد ۱۳۹۸
قتل عشق اول بعد از 19،18سال خخخخخ
کارت بانکی توسط دختر18 ساله مقتول رسیده دست شوهر مقتول وو.
1در1000،اگه دختر مقتول بابایی باشه، قاتل شوهر مقتوله و مرد عاشق پیشه بیگناه...
این ماجرا خوراک اقای مهدی فخیم زاده ست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۹ ۲۳ مرداد ۱۳۹۸
خودت فهمیدی چی گفتی
Iran (Islamic Republic of)
علی
۰۶:۱۶ ۲۳ مرداد ۱۳۹۸
چه بسا انتخاب موجود بهتر باشه و اگر ازدواج با عشق اول سر می گرفت زندگی بدتر می شد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۰۳ ۲۳ مرداد ۱۳۹۸
من کشتم
Canada
ناشناس
۰۵:۴۷ ۲۳ مرداد ۱۳۹۸
سزای خیانت همین میتونه باشه چه قدر بده که زن به جز شوهرش با کس دیگه ای ارتباط داشته باشه و خیانت کنه و قاتل شوهرشه که فهمیده زنش بهش خیانت کرده از طرفی هم به دلیل اختلافات قبلی دچار انگیزه قتل شده و دست به قتل هنسرش زده
Iran (Islamic Republic of)
/علی //جففری/
۰۳:۴۰ ۲۳ مرداد ۱۳۹۸
احتمال خیلی زیاد شوهر از رابطه همسرش با اسی آگاه شده و او را کشته و کارت را هم او بعد از کشتن برای متهم کردن اسماعیل کنار جسد انداخته تا به خیال خودش با یک تیر دو نشان رازده باشه
Australia
Yasna
۰۳:۲۹ ۲۳ مرداد ۱۳۹۸
معلوم کاره خوده شوهرس فهمیده زنش باکسی رابطه داره ودست به کارشده وکارت بانکی روهم خودش گذاشته اونجاکه کسی به این شک نکنه وگرنه یک آدمی ک عاشق ی دختره هیچوقت عشقشو بادستای خودش نمیکشه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۰۹ ۲۳ مرداد ۱۳۹۸
شاید همسرش باشه این دنیا چقد خراب شده
Iran (Islamic Republic of)
ثمین جون
۰۲:۰۷ ۲۳ مرداد ۱۳۹۸
شایدم همسرش از رابطش فمیده زنشو کشته .
United States of America
ناشناس
۰۱:۴۹ ۲۳ مرداد ۱۳۹۸
خوب با توجه به اطلاعات موجود در متن، قاتل ، مرد عاشق پيشه نمي تونه باشه.
از حرف هاي همسر مقتول بيشتر برمياد كه قاتل باشه ، چون ميگه كه دخترم خونه يكي از اقوام بوده ؟؟؟؟ چرا؟؟؟ من فكر ميكنم دختر مقتول به پدرش ماجرا رو لو داده و سپس در يك هماهنگي بين پدر و دختر، دخل مادر بيچاره رو در آوردند .

به نظر من دختره بيشتر از اينها ميدونه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۴۰ ۲۳ مرداد ۱۳۹۸
منم فکر کنم قاتل همسرش باشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۳۳ ۲۳ مرداد ۱۳۹۸
قاتل روبگین کی بوده
Iran (Islamic Republic of)
علی
۰۸:۰۷ ۲۳ مرداد ۱۳۹۸
ازکجا بدونیم قانل‌کیه؟
Iran (Islamic Republic of)
سعید
۰۱:۱۹ ۲۳ مرداد ۱۳۹۸
با عرض سلام و خسته نباشید. مامورین محترم بهتره دوربین های مدار بسته مغازه همسر مقتول رو بررسی کنن تا زمان حضور ایشون تو مغازه مشخص بشه. درصورت ورود شوهر مقتول در یک تایم خاص مثلا11صبح ب احتساب فاصله منزل تا مغازه نحوه ورود و حالت روحی ایشون رو بدو ورود بررسی کنن. بعدشم دخترشون ب میل خودش یا روال همیشگی ب منزل بستگانشان رفتن یا ب جبر واکراه؟ کاش کمی بیشتر توضیح میدادین مثلا کارت عابر بانک دقیقا کنار جسد رو زمین بود یا... ؟تراکنش کارت رو مامورین بررسی داشته باشن ک در مدت اعلامی توسط متهم اسماعیل چگونه بوده و کجاها از کارت استفاده شده؟ در کل با کمی تعقل میشه پرونده رو راحت حلش کرد. دمتون گرم یا علی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۰۷ ۲۳ مرداد ۱۳۹۸
کارآگاه سعید وارد می شود!!!!!!!!!!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۱ ۲۳ مرداد ۱۳۹۸
ممنون.منتظر بودن تو بگی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۰۹ ۲۳ مرداد ۱۳۹۸
به نطر این جانب شوهر خانم بعد از اطمینان از رابطه زنش مرتکب اینکار شده ..وبقیه موارد صحنه سازی خودش هست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۰۸ ۲۳ مرداد ۱۳۹۸
بازم اظهار نظرها شروع شد!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۰۶ ۲۳ مرداد ۱۳۹۸
خیلی کنجکاوم بدونم قاتل کیه
Iran (Islamic Republic of)
حسین
۰۰:۵۸ ۲۳ مرداد ۱۳۹۸
تابلوئه که شوهرش کشتش از رابطه زنش با اسماعیل با خبر شده بعد رفته زنش رو کشته و کارت عابر بانک رو هم گذاشته کنار جسد که فکر کنند اسماعیل کشتش
Germany
زهرا
۰۰:۵۲ ۲۳ مرداد ۱۳۹۸
ب نظرمن مرگ حق اون زن بوده این زنان خیانت کار حقشونه ک شوهراشون بکشتشون ب نظر منم کار همسرش هست چون فهمیده خانمش خیانت کرده دست ب این کار زده برا اینکه جلوه بده اون اقای ک عاشقش بوده این کارو کرده و کارت رو کنار جسد گذاشته. یعنی همسایه ها سر و صدایی نشنیدن؟؟؟متوجه نشدن
Iran (Islamic Republic of)
یا الله
۰۰:۳۹ ۲۳ مرداد ۱۳۹۸
واقعا خیلی ناراحت شدم آه اه اه اه خداوندا به دادمان برس
Iran (Islamic Republic of)
ترک اوغلونون ایگید بالاسی علی دایی
۰۰:۳۵ ۲۳ مرداد ۱۳۹۸
با سلام به نظر بنده قاتل خود شوهر است بعد اینکه فهمیده زنش در ارتباطه اومده خفش کرده بعدشم عابر کارت یارو رو از قصد انداخته برا رد گم کنی که قتل رو بندازه گردن یارو اسمائیل عاشق پیشه
Canada
ناشناس
۰۰:۱۶ ۲۳ مرداد ۱۳۹۸
قاتل،بقال،سر کوچه س حتما
Iran (Islamic Republic of)
مریمی
۰۰:۰۹ ۲۳ مرداد ۱۳۹۸
بنظرم قاتل دختره و پدرش هستن
Iran (Islamic Republic of)
مهتاب
۰۰:۰۵ ۲۳ مرداد ۱۳۹۸
عاشق هیچ انگیزه ای نمیتونه گذاشته باشه کارت را همسر گذاشته خودش زنش را کشته و با گذاشتن کارت سر نخی گذاشته تا پلیس را منحرف کنه و با یه تیر از هر دو انتقام بگیره
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
ناشناس
۰۰:۰۴ ۲۳ مرداد ۱۳۹۸
قاتل:شوهرش
۱۲
آخرین اخبار