نماینده ولی فقیه در استان قزوین گفت: مسئولان در عمل به آن چه که از مردم می‌خواهند باید جلوتر باشند تا شاهد اثرگذای بیشتر در کار‌ها باشیم.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، حجت الاسلام و المسلمین عابدینی نماینده ولی فقیه در استان در دیدار مدیر کل انتقال خون استان قزوین گفت:  به همان نسبتی که خودمان در رسالت‌هایی که بر عهده ما قرار داده شده است پیشتاز باشیم، انتظاراتی که داریم اثرگذارتر می‌شود و جامعه مخاطب ما بیشتر به آن عمل خواهند کرد.

حجت الاسلام و المسلمین عابدینی افزود:مسئولان به همان اندازه می‌توانند در محیط کارشان موفق باشند که خودشان انگیزه آن را داشته باشند و جلوتر از مردم حرکت کنند.

امام جمعه قزوین گفت: اگر مردم ببینند سازمان شما با آرمان‌های انقلاب و اسلام همراهی جدی دارد و نسبت به مسائل معنوی، اخلاقی و دینی حساسیت بالایی دارد، همراهی خود را بیشتر می‌کنند و این موضوع شامل همه سازمان‌ها و نهاد‌ها می‌شود.

او خدمات انتقال خون را بسیار ارزشمند و مهم دانست و افزود: کاری که شما انجام می‌دهید با وجود سختی‌ها و مشقت‌های فراوان ممکن است دیده نشود، اما بخاطر اینکه برای رضای خدا و خدمت به مردم صورت می‌گیرد، ماندگار می‌شود.

حجت الاسلام و المسلمین عابدینیدر ادامه سلامت اداری را ضروری دانست و خاطرنشان کرد: عزت و آبروی همه ما به سلامت اداری و کاری وابسته است و اختلاس‌ها و خیانت‌هایی که به بیت‌المال می‌شود، لطمه‌های بسیاری را به همراه می‌آورد و باید با جدیت در مقابل آن ایستاد.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین بر حفظ حقوق کارکنان نیز تأکید کرد و افزود: باید حقوق کارکنان طبق قانون رعایت شود و نگذاریم ظلمی به کارکنان مجموعه‌ای که در آن مسئولیت داریم صورت گیرد.

در ابتدای این دیدار مهدی اکبری مدیرکل انتقال خون استان قزوین گزارشی از اقدامات انجام شده در این حوزه ارائه کرد.

انتهای پیام/ک

دیدار مدیر کل انتقال خون استان با امام جمعه قزوین 

 

 

 

 

 

 



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار