مهم‌ترین حوادث امروز ۲۲ مرداد ماه سال ۹۸

مهم‌ترین حوادث امروز ۲۲ مرداد ماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، مهم‌ترین حوادث امروز سه شنبه ۲۲ مردادماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

کشف ۳۰ کیلو تریاک در باک خودرو

فرمانده انتظامی بوانات از توقیف یک کامیون و کشف ۳۰ کیلو تریاک در بازرسی از باک آن خودرو خبر داد.

سرهنگ سید ابوالفضل مسعودی فرمانده انتظامی بوانات بیان کرد: در اجرای طرح برخورد با قاچاقچیان، ماموران انتظامی این شهرستان به یک کامیون حامل بار لیمو مظنون و آن را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

او با بیان اینکه ماموران موفق شدند در بازرسی از آن خودرو، میزان ۳۰ کیلو تریاک که به طرز ماهرانه‌ای در باک جاسازی شده بود کشف شد، اضافه کرد: در این خصوص ۲ نفر دستگیر و برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.

۴ کشته و زخمی در برخورد ۲ موتورسیکلت

رئیس پلیس راه شمالی فارس گفت: برخورد ۲ دستگاه موتورسیکلت در بلوار تخت جمشید شهرستان مرودشت، ۲ کشته و ۲ مجروح برجای گذاشت.

سرهنگ عبدالهاشم دهقانی رئیس پلیس راه شمالی فارس اظهار کرد: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر تصادف فوتی در بلوار تخت جمشید شهرستان مرودشت، بلافاصله گشت تصادفات به همراه عوامل امدادی برای بررسی موضوع به محل حادثه اعزام شدند.

رئیس پلیس راه شمالی استان فارس افزود: در این حادثه یک دستگاه موتورسیکلت با ۳ سرنشین به علت انحراف به چپ با یک موتورسیکلت دیگر برخورد کرده است.

او گفت: در این حادثه راکب هر ۲ موتورسیکلت‌ها به علت شدت ضربه وارده در محل فوت و ۲ ترک نشین دیگر مجروح و به مراکز درمانی منتقل شدند.

راننده وانت زامیاد حامل تریاک در اقلید غافلگیر شد

فرمانده انتظامی اقلید از کشف ۲۹ کیلو و ۴۱۰ گرم تریاک و توقیف یک خودرو وانت زامیاد در آن شهرستان خبر داد.

سرهنگ مراد صارمی فرمانده انتظامی اقلید گفت: مأموران انتظامی این شهرستان در هنگام گشت زنی و کنترل محور‌های مواصلاتی، به یک وانت زامیاد مظنون و آن را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

سرهنگ صارمی با بیان اینکه در بازرسی از این خودرو، میزان ۲۹ کیلو ۴۱۰ گرم تریاک کشف شد، افزود: در این عملیات یک نفر قاچاقچی دستگیر و با تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد.

۳ کشته و مجروح در برخورد کامیون با پراید

رئیس پلیس راه جنوب فارس گفت: بر اثر برخورد کامیون با یک سواری پراید در جاده فرودگاه شهرستان لامرد، یک نفر کشته و ۲ نفر مجروح شدند.

سرهنگ حمدالله هوشمندی رئیس پلیس راه جنوب فارس بیان کرد: مأموران از وقوع یک فقره تصادف رانندگی در جاده فرودگاه شهرستان لامرد مطلع و بلافاصله در محل حاضر شدند.

او ادامه داد: مأموران مشاهده کردند یک کامیون با یک سواری پراید با ۳ سرنشین برخورد که منجر به فوت یکی از سرنشینان و مجروح شدن ۲ نفر دیگر به صورت سطحی شده است.

سرهنگ هوشمندی با بیان اینکه کارشناس پلیس راه علت این تصادف را تجاوز به چپ راننده پراید اعلام کرد، افزود: به رانندگان توصیه می‌شود از عجله و شتاب و انحراف بی مورد در هنگام رانندگی خودداری و برای حفظ سلامتی خود و همسفران به قوانین رانندگی احترام بگذارند تا شاهد چنین حوادث دلخراش نباشیم.

انتهای پیام/چ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار