اجرای عملیات تبدیل محور مرودشت – درودزن به بزرگراه

روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی فارس از اجرای عملیات تبدیل محور مرودشت – درودزن به بزرگراه به طول ۴۵ کیلومتر خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی فارس اعلام کرد: محور مرودشت – درودزن به طول ۴۵ کیلومتر که باند دوم آن برای تبدیل محور به بزرگراه در دست اقدام است، تاکنون ۲۷ کیلومتر آن به بهره برداری رسیده و ۱۰ کیلومتر آن نیز در حال حاضر در دست اجراست که تلاش می‌شود تا پایان سال به بهره برداری برسد.

۸ کیلومتر باقیمانده به لحاظ وجود تیر‌های برق، خطوط لوله آب، گاز و ممانعت پتروشیمی بلاتکلیف مانده است.

با وجود پیگیری‌ها و جلسات مداوم مسئولین راه و شهرسازی فارس با دستگاهه‌ای مربوطه تاکنون مشکل برطرف نگردیده و دستگاه‌های مربوطه همکاری لازم را نداشته اند.

در حال حاضر موضوع از طریق اداره کل راه و شهرسازی و فرمانداری شهرستان مرودشت در دست پیگیری است.

همچنین پل رودخانه درودزن که به لحاظ مشکلات مالی مدتی متوقف بوده اخیرا مشکلات مالی تا حدودی حل شده و عملیات اجرایی شروع شده است.

قابل ذکر است ادامه مسیر به سمت کامفیروز و اقلید تا سال قبل جزء طرح در دست اجرا نبوده است و در سال جاری با پیگیری‌های انجام شده به طرح اضافه شده و قطعه جدیدی از پل درودزن به سمت کامفیروز در برنامه مطالعه قرار گرفته است که تلاش می‌شود تا پایان سال جاری به مناقصه گذاشته و عملیات اجرایی آن شروع شود.
انتهای پیام/م

تبدیل محور مرودشت – درودزن به بزرگراه

برچسب ها: راه و شهرسازی ، عمران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار