زیر ساخت‌های شهرک‌های صنعتی آذربایجان غربی تکمیل می شود

مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی آذربایجان غربی گفت:زیر ساخت‌های شهرک‌های صنعتی آذربایجان غربی تکمیل می‌شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ،عبدلی مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی آذربایجان غربی در   نشست بررسی مشکلات صنایع کوچک  از تکمیل زیر ساخت‌های شهرک‌های صنعتی استان برای رفع برخی موانع واحد‌های کوچک خبر داد و افزود: در حال حاضر در در همه شهرک‌های صنعتی استان طرح‌های زیر بنایی از جمله توسعه معابر، خیابان‌ها، گازرسانی، و آسفالت معابر با بیش از ۲۰۰ میلیارد ریال اعتبار اجرا می شود.
 
او از وجود ۳۴ شهرک و ناحیه صنعتی در در استان خبر داد و افزود: از این تعداد ۲۵ شهرک و ناحیه صنعتی در حال بهره برداری است
 
عبدلی از فعالیت ۶۶ درصد واحدهاو صنایع کوچک در شهرک‌های صنعتی استان خبر داد و گفت: در حال حاضر از مجموع ۱ هزار ۲۸۴ واحد صنایع کوچک شهرک‌ها ۸۵۵ واحد فعال است و بقیه به علت کمبود نقدینگی و سوء مدیریت در واحد‌ها راکد و یا نیمه فعال هستند.
 
او تصریح کرد: شهرک‌های صنعتی استان برای ۲۲ هزار ۵۰۰ نفر شغل ایجاد کرده است.
 
مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان همچنین از ایجاد شهرک‌های تخصصی در استان خبر داد و گفت: ایجاد شهرک کانی‌های غیر فلزی و مبل در خوی اولین قدم در این زمینه است.
 
 عابدی فرماندار خوی هم در این نشست نبود آب شرب، فعال سازی آتش نشانی، سماندهی ورودی شهرک و تامین نقدینگی برای رفع موانع تولید برخی واحد‌های راکد کوچک را از مهمترین نیاز‌های شهرک صنعتی خوی اعلام کرد.
 
انتهای پیام/م
 
 

سفر مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی آذربایجان غربی به خوی

برچسب ها: اخبار اقتصادی ، صنعت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.