بوی نامطبوع جاده شهید کلانتری ناشی از پساب تصفیه خانه فاضلاب نیست

معاون بهره برداری شرکت آب و فاضلاب شهری آذربایجان غربی گفت:بوی نامطبوع جاده شهید کلانتری ناشی از پساب تصفیه خانه فاضلاب نیست.

یوسف شمچی معاون بهره برداری شرکت آب و فاضلاب شهری آذربایجان غربی در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ،گفت:بوی نامطبوع جاده شهید کلانتری (روبروی شهرک صنعتی) ناشی از پساب تصفیه خانه فاضلاب ارومیه نیست، این بو مربوط به شهرک صنعتی بوده و شرکت شهرک‌های صنعتی آذربایجان غربی برای رفع بوی نامطبوع اقدامات قابل توجهی در دست اجرا دارد.
 
معاون بهره برداری شرکت آب و فاضلاب شهری آذربایجان غربی ادامه داد:تصفیه خانه آب ارومیه، آب خام را از سد شهرچایی میگیرد که آب این رودخانه مرغوب ترین آب است.
 
شمچی با اشاره به کیفیت آب شرب ارومیه گفت:آب شرب استان آذربایجان غربی کاملا استاندارد بوده و کیفیت منابع آب با کنترل هایی که می شود، ثابت است.
 
او گفت:میزان تولید آب در ارومیه ۲ هزار و ۹۰۰ لیتر در ثانیه است که از این میزان، یک هزار و ۵۰۰ لیتر در ثانیه از طریق ۲ تصفیه خانه و مابقی از طریق ۴۰ حلقه چاه تامین می شود.
 
معاون بهره برداری شرکت آب و فاضلاب شهری آذربایجان غربی با اشاره به مصرف آب در ارومیه گفت:در این شهرستان ، میزان مصرف آب در تابستانها ۳۰ تا ۳۵ درصد افزایش می یابد.
 
 
انتهای پیام/م

 

افزایش مصرف آب در ارومیه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.