شرایط برای سرمایه گذاری بخش خصوصی در پروژه‌های گردشگری تسهیل می شود

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری آذربایجان غربی گفت: شرایط برای سرمایه گذاری بخش خصوصی در پروژه‌های گردشگری تسهیل می شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه،جلیل جباری مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری آذربایجان غربی در جمع خبرنگاران گفت:به منظور برنامه ریزی و تعیین اولویت‌های کاری سال ۹۸ نشستی با فرماندار میاندوآب برگزار شد .

جباری گفت: با توجه به پتانسیل‌ها و ظرفیت‌های گردشگری که میاندوآب دارد، هدف این است با ایجاد زمینه‌های مناسب و ترغیب مسئولین شهرستان برای ارائه مشوق‌ها و سیاست‌های تشویقی حضور سرمایه گذاران و اعطای زمین رایگان یا معافیت در اخذ عوارض ساختمانی بتوانیم انگیزه مناسبی برای سرمایه گذاران بخش خصوصی ایجاد کنیم.

او ادامه داد: سازمان میراث فرهنگی هم از طریق اعطای تسهیلات فنی و اعتباری برای سرمایه گذاران از محل صندوق توسعه ملی برای طرح‌هایی که داری توجیح اقتصادی و فنی هستند آماده است کمک کند و اخیرا تفاهم نامه‌های خوبی بین سازمان میراث فرهنگی و وزارت نیرو در سطح ملی منعقد شده است تا در جهت فراهم کردن زمینه سرمایه گذاری در کنار منابع آبی مانند سد نوروزلو یا زرینه رود میاندوآب تسهیل شود و امیدواریم با همکاری آب منطقه‌ای آذربایجان غربی زمینه را برای سرمایه گذاری بخش خصوصی فراهم کنیم.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری آذربایجان غربی گفت: آماده ایم با تهیه  ساز و کار لازم برای بازدید عموم مردم از سد نوروزلو و جهت بهینه سازی محیط این سد به سرمایه گذاران بخش خصوصی واگذار نماییم، که این کار در گرو همکاری امور آب است.
 
انتهای پیام/م
 
 

سفر مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری آذربایجان غربی به میاندوآب 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.