استاندار آذربایجان غربی خبر داد:

پرداخت بیش از ۱۰۰ میلیارد تومان از عواید سوخت به مرزنشینان استان

استاندار آذربایجان غربی از پرداخت بیش از ۱۰۰ میلیارد تومان از عواید سوخت به مرزنشینان استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ، محمد مهدی استاندار آذربایجان غربی عصر دیروز در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان در اشنویه از درآمد ۵۰۰ میلیارد تومان از محل فروش سهمیه سوخت مرزنشینان این استان خبر داد و افزود: از این میزان یکصد میلیارد تومان به حساب مرزنشینان و ۴۵۰ میلیارد تومان نیز به خزانه ملی واریز شده است.
 
وی با اشاره به لزوم توزیع عادلانه اعتبارات استان در بین شهرستان‌ها گفت: از ابتدای حضورم در استان سعی کردیم اعتبارات به صورت عادلانه و در راستای جبران عقب ماندگی‌های شهرستان‌ها توزیع شود.

شهریاری با اشاره به شرایط خاص اقتصادی کشور و نگرانی‌های مردم نیز عنوان کرد: امروزه موضوع فساد و اختلاس‌های اقتصادی اعتماد بین مردم به مسئولان را کمرنگ کرده و نیاز است در این راستا دولت در کنار مردم با مفاسد اقتصادی و اجتماعی مبارزه کرده و اعتماد مردم بیشتر از گذشته احیا شود.

استاندار آذربایجان غربی اظهار داشت: کشور‌های استکباری و به ویژه آمریکا و رژیم صهیونیستی با منابع مالی سعودی‌ها و اماراتی‌ها نقشه‌های زیادی برای فاصله انداختن بین مردم و نظام کشیده‌اند که متاسفانه بعضی‌ها از افراد نیز خواسته یا ناخواسته در داخل کشور همسو با سیاست‌های بیگانگان حرکت می‌کنند.

شهریاری با تاکید بر وحدت و یکپارچگی میان مردم و مسولان اظهار کرد: مردم ایران اسلامی در این برهه زمانی باید اتحاد و همبستگی خود را حفظ کرده و برای سعادت نظام در این شرایط تلاش کنند.

وی با اشاره به رویکرد سیاست‌های استانداری در سال جاری عنوان کرد: توزیع متوازن ثروت در بین شهرستان‌های مختلف استان و توجه کافی به مناطق کمتر توسعه یافته جزء برنامه‌های اصلی استان در توریع اعتبارات است.

شهریاری در خصوص مشکل نوسازی و زیرساخت‌های آموزشی اشنویه نیز بیان کرد: به تناسب کمک‌های وزارت آموزش و پرورش، استانداری آذربایجان غربی هم به همان اندازه در راستای احداث فضا‌های آموزشی اعتبار تخصیص خواهد داد.

اختصاص ۴۵ میلیارد ریال از منابع ملی و ۲۵ میلیارد ریال از منابع استانداری برای تکمیل پروژه فاضلاب اشنویه، تخصیص ۱۰ میلیارد ریال اعتبار به نوسازی سینما و تکمیل مجتمع فرهنگی اشنویه، اختصاص پنج میلیارد ریال برای ایجاد کتابخانه شهر نالوس، تامین ۲۰ میلیارد ریال اعتبار نیز برای گسترش شهرک صنعتی اشنویه و یک میلیارد ریال نیز برای شهرداری نالوس از جمله مصوبات این جلسه بود.
 
انتهای پیام/م


توزیع عادلانه اعتبارات بین شهرستان‌ها

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.