لحظه فرود بانوی خلبان ایرانی با یک هواپیمای MD80 +فیلم

ویدئویی از لحظه خلبانی دومین بانوی کاپیتان ایران را مشاهده می‌کنید که از داخل کابین هواپیما گرفته شده است.

لحظه فرود بانوی خلبان ایرانی با یک هواپیمای MD80 +فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، نشاط جهانداری دومین بانوی کاپیتان ایران است که مراسم خلبانی او ۳۰ تیرماه سال گذشته در مهرآباد برگزار شد. او در این مراسم با اولین پرواز مستقل خود، توانست عنوان اولین بانوی کاپیتان MD را به خود اختصاص دهد. او هم‌اکنون پس از شهرزاد شمس، دومین زن ایرانی است که کاپیتان یک هواپیمای مسافربری می‌شود.

این خلبان جوان ویدئویی از خود در فضای مجاز منتشر کرد که در لحظه فرود در جزیره کیش از کابین خلبان گرفته شده است. در ادامه می‌توانید این فیلم را مشاهده کنید.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Netherlands
محمدحسین
۱۸:۳۶ ۲۳ مرداد ۱۳۹۸
خیلی هم خوبه زنهاخلبان یافضانورد بشن
چون خداوند ب انسانها فرموده از زمین برشوید
یعنی بالاروید وپشرفت درعلم زن ومرد ندارد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۳۸ ۲۳ مرداد ۱۳۹۸
خانم ها فقط شوهر داری و بچه داری
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۰۰ ۲۳ مرداد ۱۳۹۸
بهترین خیاط ها مرد! بهترین آرایشگر ها مرد! بهترین آشپزها مرد! بهترین رانندگان مرد! بهترین خلبانان مرد! بهترین و قویترین ورزشکاران در یک رشته ورزشی مردان هستند و خلاصه بهترینها همیشه مردان... ولی بهترین مادران دنیا زن هستند که پرورش دهنده تمامی بهترین ها هستند.
بزرگی از معاصرین می گفت :اگر زنان ارزش خود را می دانستند که خداوند خالقیت خود را در ایشان ظهور و بروز داده و با هر فرزند یکبار دیگر روح خود را در او می دمد هرگز به چیزی غیر از مادر بودن افتخار نمی کردند.
آخرین اخبار