ماجرای اختلاف ملکی «اردوگاه دانش‌آموزی رامسر» چیست؟

معاون پرورشی فرهنگی وزارت آموزش و پرورش درباره اختلاف ملکی مربوط به اردوگاه دانش آموزی رامسر توضیح داد.

ماجرای اختلاف ملکی «اردوگاه رامسر» چیست؟علیرضا کاظمی معاون پرورشی فرهنگی وزارت آموزش و پرورش در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره ماجرای اختلاف ملکی اردوگاه دانش آموزی رامسر اظهار کرد: درباره مسئله اردوگاه رامسر با اختلاف ملکی مواجه هستیم  و بخشی از آن مربوط به بسیج و سپاه می‌شود که این پرونده هنوز در جریان است.

وی ادامه داد: بسیج معتقد است که بخشی از اردوگاه مشاع است که البته این مشاع بودن در دادگاه به اثبات رسیده است اما به دنبال آن هستیم که این ملکیت را تعیین تکلیف کنیم اما اختلاف به این دلیل است که ملکیت مربوط به بخشی  است که دیگران بدون سند آن را تصرف کرده‌اند و اکنون هم در آن قسمت ساخت و ساز انجام شده است.

معاون پرورشی فرهنگی وزارت آموزش و پرورش تصریح کرد: این مشاع بودن باید از قسمت مذکور باشد اما طرف مقابل آن را نمی‌پذیرد و دادگاه هم اکنون به گونه‌ای رای داده است که باید از بخش ساحلی قسمتی به بسیح و سپاه داده شود.


بیشتر بخوانید: اما و اگر‌های مالکیت اردوگاه دانش‌آموزی «شهید باهنر»/ اعلام زمان اتمام اقساط اجاره


وی اظهار کرد: البته با رایزنی‌هایی که انجام می‌دهیم مشکل برطرف خواهد شد و جای نگرانی نیست.

کاظمی با تاکید بر اینکه هیچ کدام از اردوگاه‌های آموزش و پرورش مشکل مالکیتی ندارند، تصریح کرد: باتوجه به وسعتی که اردوگاه‌ها دارند طبیعی است که اختلافاتی جزئی وجود داشته باشد اما در کلیات قضیه مشکلی نداریم و طبیعی است که ملکی با چنین گستره‌ای دچار اختلافات جزئی باشد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.