میزبانی اربعین فرصتی برای نشان دادن شایستگی های کرمانشاه است

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار کرمانشاه گفت: برنامه اربعین فرصت خوبی برای نشان دادن شایستگی های کرمانشاه و قصرشیرین در میزبانی از زوار. امام حسین(ع)است.

میزبانی اربعین فرصتی برای نشان دادن شایستگی های کرمانشاه است به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،  محمدابراهیم الهی تبار با تاکید بر تلاش دستگاهها برای فراهم کردن تمهیدات میزبانی از زائران اربعین اظهار داشت: کرمانشاه با استفاده از تجربه ۶سال گذشته قطعا بخوبی می توان میزبانی از زوار اربعین را مدیریت کند.


او گفت:مراسم اربعین امسال با سالهای گذشته تفاوت دارد با لغو ویزا و حذف اخذ ریال از زوار از سوی طرف عراقی، پیش بینی حضور دوبرابری زوار که نزدیک به۲میلیون برآورد شده است.

الهی تبار افزود: کرمانشاه نیز امسال مهیای میزبانی از یک میلیون زائر خواهد بود بحث اربعین و عاشورا با توجه به بعد عاطفی و اعتقادی آن در بین شیعیان، برای ما فراتر از قواعد اداری است و یک حرکت معرفتی را به دنبال دارد.


او گفت: در فرصت باقی مانده تا اربعین دستگاهها و مدیران براوردهاذو‌پیش بینی های لازم را برای میزبانی هر چه بهتر از زائران اباعبدالله الحسین(ع) داشته باشند.

انتهای  پیام/ز

 

کرمانشاه  امسال مهیای میزبانی از یک میلیون زائر خواهد بود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار