استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: دستگاه‌های اجرایی از ظرفیت سمن‌ها استفاده کنند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، اقبال عباسی استاندار چهارمحال و بختیاری به مناسبت روز ملی تشکل‌ها و مشارکت اجتماعی، در جمع تعدادی از اعضای سازمان‌های مردم نهاد استان اظهار داشت: مسئولان دستگاه‌های اجرایی موظفند استفاده از توان علمی و تخصصی اعضای سمن‌ها را در اولویت قرار دهند و از این ظرفیت استفاده کنند.

او تأکید کرد: تجهیز سمن‌ها به تجهیزات، وسایل و ادوات تخصصی به منظور استفاده در مواقع بحران ضرورت دارد و اعضای سازمان‌های مردم نهاد در مواقع بحرانی و حوادث مختلف همواره به عنوان بازوی توانمند دولت وارد میدان شده و به کمک دولت‌مردان آمده‌اند.

عباسی با اشاره به اینکه بیشترین مشکلات سازمان‌های مردم نهاد در حوزه‌های امور مالیاتی، تأمین اجتماعی، امور اجتماعی، محیط زیست و ورزش و جوانان است افزود: شناسایی مشکلات سمن‌ها در حوزه‌های مختلف در سریع‌ترین زمان ممکن انجام و نشست‌های تخصصی با هدف رفع این مشکلات برگزار شود.

او اضافه کرد: نحوه تنظیم و انعقاد انواع قرارداد‌ها و تفاهم‌ نامه‌های حقوقی به اعضای سازمان‌های مردم نهاد ضرورت دارد.

عباسی در پایان تقویت ارتباط بین مسئولان دولتی و اعضای سازمان‌های مردم نهاد را تأکید کرد و بیان داشت: سازمان‌های مردم نهاد، بازوان اصلی دستگاه‌های اجرایی برای ارتقای سلامت اجتماعی، کاهش آسیب‌ها و پیشرفت و توسعه جامعه هستند و باید از ظرفیت آن‌ها به بهترین نحو استفاده کرد.

انتهای پیام/ز

استفاده دستگاه‌های اجرایی از توان علمی و تخصصی اعضای سمن‌ها

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.