کرمانشاه در تدارک میزبانی مطلوب دومین المپیاد استعداد‌های برتر ورزشی

معاونت توسعه امور ورزش و جوانان استان کرمانشاه گفت: المپیاد استعداد‌های برتر ورزشی به عنوان شاخص و فرصتی برای رشد و تعالی استعداد‌های کشور محسوب می‌شود.

کرمانشاه در تدارک میزبانی مطلوب دومین المپیاد استعداد‌های برتر ورزشی به گزارش خبرنگار   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، جلال عزیزی معاونت توسعه امور ورزش و جوانان استان کرمانشاه با اشاره به  اهتمام جدی در کرمانشاه برای برگزاری مطلوب دومین المپیاد استعداد‌های برتر ورزشی گفت: باید در دومین المپیاد استعداد‌های برتر ورزشی در کرمانشاه  میزبانی شایسته از ١٥٠٠ ورزشکار رشته‌های شنا، هاکی و هندبال داشته باشیم.

او با تأکید بر اهمیت ویژه این رویداد به عنوان شاخص و فرصتی برای رشد و تعالی استعداد‌های کشور، گفت: این رویداد عظیم با شعار " ورزش، دوستی و آینده‌ای بهتر سبب شناسایی نخبگان و پشتوانه سازی برای ورزش ایران اسلامی خواهد شد.


وی افزود: با توجه به همراهی و همدلی ایجاد شده در استان به یقین شاهد میزبانی مطلوب در هر سه هندبال، هاکی و شنا خواهیم بود.


عزیزی بیان کرد:  برنامه‌های افتتاحیه، پذیرش، اسکان، برنامه زمان بندی مسابقات، برنامه تفریحی و شب فرهنگی تأیید و با بررسی و تبادل نظر شرایط لازم برای میزبانی مطلوب مهیا شده است.

 انتهای  پیام/ز

برگزاری المپیاد استعدادهای برتر ورزشی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار