رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت اردبیل گفت: تعامل و همکاری اصناف، بازاریان و اتحادیه در بهبود وضعیت بازار منسجم‌تر شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، رامین صادقی، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل ظهر امروز در جلسه هیات رییسه اتاق اصناف و روسای اتحادیه‌های صنفی با هدف بررسی و رسیدگی به مشکلات اصناف و بازاریان گفت: از آنجا که آرامش در بازار موجبات آرامش در جامعه را فراهم می‌آورد نقش اصناف بسیار مهم می‌باشد لذا برای کاهش فشار بر بازار و مردم و کاستن از التهاب بازار ضروری است تعامل و همفکری در خصوص بهبود وضعیت بازار با همکاری اصناف، بازاریان و اتحادیه منسجم‌تر شود.

او اظهار کرد: اصناف استان اردبیل دارای ویژگی‌های برجسته‌ای در مردمداری، رعایت انصاف و تعامل و ارتباط با متولیان بخش سیاست‌گذاری، نظارت و همچنین عرضه و تقاضا هستند که همین ویژگی‌ها سبب شده تا اصناف ما از جایگاه ویژه‌ای برخوردار شوند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل با بیان اینکه اصناف در آخرین چرخه و پروسه تولید قرار دارند افزود: بیشترین تعامل و ارتباط در این چرخه بین عرضه کنندگان با خریداران است که ضرورت دارد با در نظر گرفتن همه شرایط به ویژه حضور گردشگران در این استان صنوف بتوانند نقش تاثیرگذار خود را در ارائه خدمات کیفی انجام دهند.

صادقی بیان کرد: به رغم اطلاع‌رسانی گسترده در بین صنوف و واحد‌های عرضه کننده محصولات تاکنون ۵۰ واحد برای بهره‌مندی از این تسهیلات اعلام آمادگی کرده و مشخصات آن‌ها به بانک‌های عامل ارسال شده است.

او ادامه داد: پرداخت این تسهیلات قطعا به پویایی اصناف کمک خواهد کرد تا زمینه برای افزایش فضای رقابتی در عرصه تولید و عرضه محصولات فراهم آید.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل ضمن تشریح اهداف این نشست، از حاضرین جلسه خواست ضمن تحلیل وضعیت کنونی صنوف در راستای بهبود وضعیت اصناف و بازاریان، راهکار‌های لازم را ارائه نمایند چرا که سازمان آمادگی دریافت هرگونه پیشنهاد، راهکار و تعامل با اصناف و بازاریان را دارد.

همچنین در ادامه این جلسه در خصوص طرح نرخ گذاری ورودی تالار‌ها و فعال شدن بازرسی اتحادیه صنوف مختلف پس از بحث و تبادل نظر تصمیمات لازم اتخاذ گردید.

انتهای پیام/ح

کاهش فشار بر بازار و مردم و کاستن از التهاب بازار ضروری است

برچسب ها: اصناف ، بازار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.